نویدکیا: مقابل ماشین سازی غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت!

به گزارش دوست بلاگ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید اگر تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز غفلت کند و امتیازی را از دست دهد، جای جبران نخواهد داشت.

نویدکیا: مقابل ماشین سازی غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت!

به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از سری رقابت های هفته 25 لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است فردا در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار گردد، اظهار کرد: بازی به ظاهر آسانی نسبت به هفته های گذشته خواهیم داشت اما بازی بسیار مهم، سخت و سرنوشت سازی داریم و شاید ماشین سازی آخرین شانس خود را برای باقی ماندن در لیگ داشته باشد و همه می دانیم که هیچ بازی راحت نیست و بعضا تیم های آسان مسابقات و شرایط سختی را برای حریف رقم می زنند و اختلاف سطح فوتبال کم شده است و باید با تمرکز بالا و برنامه ریزی مقابل ماشین سازی به میدان برویم.

وی ادامه داد: ما دو امتیاز حساس و بسیار مهم را در مقابل ماشین سازی در بازی رفت از دست دادیم و اگر غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت. تمامی بازیکنان در اختیار تیم قرار دارند و می توانند به تیم یاری نمایند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص اضافه شدن بازیکنان نو به این تیم، اسم کرد: تمامی اسامی اعلام شده دروغ محض است و تا کنون با هیچ بازیکنی صحبت نکرده ایم و تا زمانی که بازیکنان نخواهند از تیم جدا شوند هیچ بازیکنی را اضافه نخواهم کرد، از تیم و بازیکنان خود راضی هستم و نیازی به اینکه در آینده بازیکنی به تیم اضافه کنم ندارم و تیم من نیازی به تقویت ندارد و تصمیم گیرنده نهایی در این رابطه من هستم.

نویدکیا در خصوص پیغام نیازمند هم، بیان نمود: ترجیح می دهم کارم را با پیغام نیازمند ادامه دهم و این بازیکن بازی با پای فوق العاده ای دارد و در بازی سازی حضور پیدا می نماید و بنده این سبک را دوست دارم و ترجیح می دهم فعالیت خود را با این دروازه بان ادامه دهم مگر اینکه مسئله ای پیش بیاید که بخواهم در خصوص آن تصمیم گیری کنم.

وی با تاکید بر اینکه تمام کوشش خود را خواهم کرد تا به همراه بازیکنان و کادر فنی به تیم یاری کنیم، گفت: در نهایت سپاهان باید صندلی مناسبی در جدول داشته باشد و با یک برد یا باخت اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10494

به "نویدکیا: مقابل ماشین سازی غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: مقابل ماشین سازی غفلت کنیم جای جبران نخواهیم داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید