احتیاج مبرم پرسپولیس به مدافع و مهاجم برای تداوم قهرمانی

به گزارش دوست بلاگ، حمید درخشان در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد عملکرد تیم های لیگ رجحان در هفته اول مسابقات گفت: بازی اول برای تیم ها همواره سخت است. چون بازیکنان باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند و ممکن است هنوز از لحاظ بدنسازی در شرایط خوبی قرار نداشته باشند. به همین خاطر تیم هایی همچون پرسپولیس و سپاهان اصفهان در کسب نتیجه دلخواه خود ناکام ماندند.

احتیاج مبرم پرسپولیس به مدافع و مهاجم برای تداوم قهرمانی

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: تیم هایی نظیر گل گهر سیرجان، سایپا و حتی شهر خودرو نیز نشان دادند انگیزه زیادی برای پیروزیت دارند. آنها بدون استرس بازی کردند و با توان بالای خود توانستند امتیاز بگیرند.

وی که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را دارد درباره شرایط این تیم اضافه کرد: سال جاری هر تیمی مقابل پرسپولیس بازی کند انگیزه دوچندان دارد. فکر می کنم بیشترین بازدهی تیم ها مقابل پرسپولیس اتفاق بیفتد. سایپا عملکرد بسیار خوبی داشت. آنها فرصت های زیادی را هم از پرسپولیس گرفتند. در مجموع فکر می کنم پرسپولیس بد بازی نکرد.

درخشان اضافه کرد: پرسپولیس با وجود بازیکنان جدید خود خیلی زود به هماهنگی ایده آل رسیده است. این تیم با جذب یک مهاجم و یک مدافع دیگر بدون شک می تواند قهرمانی خود در لیگ برتر را تکرار کند.

او در خاتمه راجع به لیست بازیکنان تیم ملی ایران برای بازی تدارکاتی با بوسنی اظهار داشت: نفراتی که به تیم ملی دعوت می شوند سلیقه سرمربی تیم است و نمی توان از اسکوچیچ ایراد گرفت. زمانی می توان عملکرد او را مورد ارزیابی قرار داد که نتواند تیم ملی را در بازی های مقدماتی راهیابی به جام جهانی پیروز کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7669

به "احتیاج مبرم پرسپولیس به مدافع و مهاجم برای تداوم قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج مبرم پرسپولیس به مدافع و مهاجم برای تداوم قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید