فیس لیفت جدید رنو اسپیس هم به ایران نمی آید

به گزارش دوست بلاگ، اسپیس نام سومین محصول رنو بود که با داشتن زبان طراحی نزدیک به کولئوس و تالیسمان، قرار بود خلأ یک مینی ون کوچک و نسبتا مجلل شهری را در بازار ایران پر کند. خودرویی که سال 1396 به تعداد اندکی وارد بازار شد و با داشتن مشخصات جالب، امید داشت فروش خوبی را در بازار ایران سپری کند. این اتفاق اما هرگز رخ نداد و واردات اسپیس به 10 تا 20 دستگاه محدود شد. این خودرو حالا در نسخه فیس لیفت با اندکی تغییرات به بازار ایران پا گذاشته است.

فیس لیفت جدید رنو اسپیس هم به ایران نمی آید

رنو اسپیس در بخش بیرونی تفاوت خاصی نسبت به نمونه قبلی ندارد و تنها الگوی چراغ روشنایی روز طرح C به کاسه چراغ های جلوی آن اضافه شده است. در نمای جانبی و پشت هم شاهد هستیم که اسپیس 2020 با برخی تغییرات جزئی همراه شده و تا حدی به روزتر به نظر می رسد اما بیشترین تغییرات ایجاد شده در بحث فنی وهمچنین کابین رنو اسپیس است.

این خودرو که از نگاه بسیاری در جایگاه یک ون خانوادگی متوسط است، بر اساس اصول جدید طراحی خودروهای هفت نفره، تاحدی به یک کراس اوور تک دیفرانسیل شبیه شده که این مورد از زیرکی رنو می آید. ارتفاع از سطح زمین، فضای کاربردی موجود، سبک طراحی کابین، زوایای ورود و خروج و… نکات دیگر این سبک طراحی اسپیس است. در بخش کابین رنو اسپیس 2020 می بینیم که با حفظ الگوی قبلی، طراحی کنسول میانی، داشبورد، رو دری ها و صفحه اطلاعات خودرو تا حدی تغییر کرده، در عین حال فرم دوطبقه کنسول مرکزی خودرو یکی از جذاب ترین بخش های کابین اسپیس است.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیوار
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2061

به "فیس لیفت جدید رنو اسپیس هم به ایران نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس لیفت جدید رنو اسپیس هم به ایران نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید