فعالان چرخه فراوری کالا و خدمات در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند

به گزارش دوست بلاگ، رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: یکی از احتیاج های امروز بخش صنعت و فراوری استان، تزریق واکسن به فعالان مالی فراوری کالا و خدمات، کارگران صنعت و معدن و سیستم پخش و توزیع که در ارتباط مستقیم با خدمت رسانی به جامعه هستند، است.

فعالان چرخه فراوری کالا و خدمات در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند

به گزارش از ، جمال رازقی در ملاقات هیات رئیسه این اتاق با استاندار فارس اعلام کرد: بسیاری از فعالان در بنگاه ها، واحد ها و کارخانجات ارتباط مستقیم با مردم دارند که در معرض بیماری کرونا قرار دارند و این موضوع برای مدیران بنگاه های مالی استان به یک دغدغه تبدیل شده است.

او اضافه نمود: با توجه به یاری های گسترده خیرین مالی استان در دوران کرونا و بعلاوه کوشش بی قفه فعالان مالی استان برای حرکت و پویایی چرخ اقتصاد استان در دوران پاندمی کرونا، درخواست جدی اتاق بازرگانی فارس از مدیریت کلان استان اختصاص سهمیه ویژه واکسن به فعالان مالی، کارگران واحد های فراوریی (صنعت و معدن) و سیستم پخش و توزیع در چارچوب سیاست های ستاد کرونا است.

رازقی با بیان اینکه تا به امروز جامعه صنعت فارس تلفات جانی هم به علت بیماری کرونا داشته است اظهارداشت: بعضی از مشاغل در حوزه اقتصاد مانند فعالان بخش توزیع و پخش و فروش ارتباط بیشتری با مردم و بدنه جامعه دارند، لذا همچنان در معرض جدی این بیماری هستند.

او افزود: کارگران واحد های فراوریی و خدماتی در تمام مدت شیوع بیماری کرونا به منظور تامین مایحتاج آحاد مردم بی وقفه در حال فعالیت و ارائه خدمت بوده اند و این درحالی است که از ابتلا به بیماری مصون نبودند و در بعضی از بخش ها دچار آسیب های و خطرات جانی هم شده اند.

رازقی با تاکید بر اینکه امیدواریم در چارچوب سیاست های ستاد استانی کرونا از فعالان بخش اقتصاد و صنعت و فراوری استان حمایت گردد ادامه داد: اتاق ایران پیگیری واکسن کرونا برای واحد های صنعتی در کشور را در دستور کار دارد، اما تا به امروز محقق نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی فارس در این جلسه به ارائه گزارش در مورد مسئولیت اجتماعی و حضور فعالان مالی در دو سال اخیر دوران شیوع بیماری کرونا، سیل، زلزله پرداخت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11166

به "فعالان چرخه فراوری کالا و خدمات در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان چرخه فراوری کالا و خدمات در اولویت واکسیناسیون قرار گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید