شهردار سئول ناپدید شد ، پای پرونده آزار جنسی در میان است؟

به گزارش دوست بلاگ، جستجوها برای یافتن شهردار گمشده سئول بر اساس آخرین محل روشن بودن گوشی همراه او در پایتخت کره جنوبی ادامه دارد.

شهردار سئول ناپدید شد ، پای پرونده آزار جنسی در میان است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، پارک وون-سون آخرین بار روز پنجشنبه نزدیک تپه ای در محله سونگبوک سئول بوده و از آن پس به دلیل خاموش شدن گوشی همراه، رد و نشانه ای از او به دست نیامده است. گفته می شود آقای شهردار پیش از بیرون رفتن از خانه یادداشتی نوشته بود و دخترش بر اساس آنچه در متن یادداشت آمده، ماجرا را به پلیس خبر داده است.

آقای پارک 64 ساله در 2011 شهردار پایتخت کره جنوبی شد و ژوئن سال گذشته برای سومین و آخرین بار این مسئولیت را بر عهده گرفت. او روز پنجشنبه سر کار نرفت و یک قرار دیدار را هم که در دفتر خود با نماینده دفتر رئیس جمهوری کره جنوبی گذاشته بود، لغو کرد. او که عضو حزب مون جائه-این رئیس جمهوری است، از گزینه های جدی برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در 2022 بود.

بر اساس آنچه دختر شهردار سئول به پلیس گفته، یادداشت پدرش چیزی شبیه وصیتنامه است و به این ترتیب امکان دارد او خودکشی کرده باشد. حدود 300 تا 400 نیروی پلیس سئول همراه با یک پهپاد کار جستجو را آغاز کرده اما هنوز چیزی به دست نیاورده اند. برخی منابع خبری می گویند یکی از منشی های دفتر شهردار روز چهارشنبه شکایت و او را متهم به آزار جنسی از سه سال پیش کرده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5979

به "شهردار سئول ناپدید شد ، پای پرونده آزار جنسی در میان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار سئول ناپدید شد ، پای پرونده آزار جنسی در میان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید