خبرنگاران سرپرست مس کرمان: نشانی از عدالت در تصمیمات هندبال مشاهده نمی گردد

به گزارش دوست بلاگ، کرمان - خبرنگاران - سرپرست باشگاه مس کرمان گفت: بعضی از تصمیم گیری های فدراسیون هندبال در طول مسابقات فصل جاری تغییر می نماید و نشانی از عدالت در این تصمیمات برای تیم مس مشاهده نمی گردد.

خبرنگاران سرپرست مس کرمان: نشانی از عدالت در تصمیمات هندبال مشاهده نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، علی رمضانی شامگاه دوشنبه در جمع رسانه ها با واکنش به رفتارهای اخیر فدراسیون هندبال در رابطه با تیم مس کرمان، اضافه نمود: این رفتارها را عاملی برای تکرار نشدن قهرمانی مس می دانیم.

وی گفت: از زمانی که تیم هندبال مس کرمان در گروه مرگ مسابقات لیگ برتر این فصل با رکورد 100 درصد پیروزی به دور نهایی صعود کرد تا تقریبا همه مطمئن شوند که عزم هندبال ما برای تکرار قهرمانی جزم و اصلی ترین گزینه برای قهرمانی است، تصمیماتی رقم خورد که موجب حیرت همگان شد.

رمضانی گفت: پس از اتفاقات بازی سپاهان و فراز بام و تعیین شدن تبانی، انتظار هر حکمی از فدراسیون را داشتیم به جز اینکه تیم هایی که با تمام قوا برابر مس کرمان در دور نخست بازی نموده بودند با احکامی در مورد محرومیت بازیکنانشان به مصاف تیم های گروه دیگر در دور نهایی بروند که از همین جا شائبه هایی در لیگ برتر هندبال به وجود آمد.

وی ادامه داد: پس از این اتفاق، محرومیت ها و تصمیماتی اتخاذ شد که به تیم مس کرمان آسیب وارد کرد و تمام فدراسیون های کشور که سعی در حل اختلاف بازیکن و باشگاه دارند، فدراسیون هندبال رفتاری متفاوت با مس نسبت به همه تیم ها در نظر گرفت و به سرعت، مجوز جدایی یکی از مهمترین بازیکنان ما برای پیوستن به رقیب اصلیمان در گروه دیگر را صادر شد.

سرپرست باشگاه مس کرمان اضافه نمود: سپس بحث شبهه انگیز کرونا در تیم ما مطرح شد و چهار بازیکن اصلی تیم مس در حالی به خاطر کرونا محروم شدند که سخت گیری ایجاد شده تنها برای تیم ما بوده و نتایج تست های تیم مس به شکلی عجیب با همه تیم های حاضر در لیگ مغایرت داشت.

وی گفت: این موضوع به صورت کامل غیرعادی بود که چگونه فقط تیم مس کرمان بازیکنانش را در دور نهایی به این دلیل از دست می دهد تا همانند سایر تیم های گروه خود از این طریق در دور نهایی تضعیف گردد.

وی بیان داشت: باشگاه مس کرمان به صراحت به فدراسیون بیان کرد که حاضر به تست گیری مجدد از تمامی تیم ها با هزینه باشگاه مس کرمان تحت نظر فدراسیون پزشکی و ورزشی است اما هیچ پاسخ روشنی در این زمینه به ما داده نشد، و تکیه تنها بر تست گیری فدراسیون هندبال جای سئوال ایجاد می نماید.

رمضانی مطرح کرد: درست پس از اینکه با همه این اتفاقات تیم ما پیروز شد شب گذشته با نیمی از تیم خود، تیم ذوب آهن را شکست دهد، ناگهان فدراسیون هندبال به طور اتفاقی و با تصمیمی یکباره و فوری بیان کرد که روز پس از بازی سنگین برابر ذوب آهن و درست روز قبل از حساس ترین بازی ما با نماینده کازرون، تیم مس کرمان که از انواع و اقسام مسائل و حاشیه ها در جهت تضعیف گذشته بود، باید بازی عقب افتاده خود را برابر پرسپولیس بهبهان انجام دهد تا دیگر هیچ رمقی برای تیم هندبال مس باقی نماند.

وی اضافه نمود: همچنین ساعتی پیش از بازی با پرسپولیس نیز اعلام می نمایند بلافاصله روز بعد ساعت 11 صبح باید به مصاف نماینده کازرون بروید، آن هم با چهار بازیکن کمتر، یعنی سه مسابقه در کمتر از 48 ساعت، که این تصمیمات ضربه بزرگی به تیم ما است.

سرپرست باشگاه مس کرمان توضیح داد: تصمیمات اتخاذ شده این شائبه را ایجاد می نماید که بعضی افراد نمی خواهند مس کرمان قهرمان گردد و خود را تا این حد زیر سئوال می برند و این تصمیمات یک تیم را از جهت خودش منحرف و این جهت را برای تیم دیگر هموار می نماید.

وی اضافه نمود: به طور قطع باشگاه مس کرمان در برابر این مسائل به هیچ عنوان سکوت نخواهد کرد و اجازه نمی دهد حق تیم هندبال مس کرمان به همین راحتی اسیر تصمیم گیری های شخصی گردد.

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9033

به "خبرنگاران سرپرست مس کرمان: نشانی از عدالت در تصمیمات هندبال مشاهده نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست مس کرمان: نشانی از عدالت در تصمیمات هندبال مشاهده نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید