خبرنگاران نخستین آموزشگاه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی آماده فعالیت است

به گزارش دوست بلاگ، مشهد- خبرنگاران- دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: نخستین آموزشگاه فوتبال و فوتسال این استان آماده فعالیت و منتظر اجازه فعالیت های ورزش تیمی است.

خبرنگاران نخستین آموزشگاه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی آماده فعالیت است

محسن حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: مجوز فعالیت آموزشگاه فوتبال و فوتسال فقط به هیات های مربوطه و تیم های لیگ فزونی این رشته ها داده می گردد لذا فعالیت با عنوان آموزشگاه خارج از این موارد خلاف و غیرقانونی است.

وی ادامه داد: کوشش برای توسعه کمی و کیفی فوتبال و فوتسال پایه از مهمترین برنامه های هیات فوتبال استان است لذا راه اندازی آموزشگاه فوتبال و فوتسال استان طی ماه های اخیر در دستور کار نهاده شد، این آموزشگاه بر اساس مصوبه واحد صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران آماده شده است.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی مهمترین هدف آموزشگاه فوتبال را کوشش برای ارتقای فضای آموزشی فوتبال پایه استان دانست و گفت: اصلی ترین حوزه فعالیت در این زمینه معطوف به مناطق کم برخوردار مشهد و استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: استعدادپروری در آموزشگاه فوتبال استان از سنین 6 تا 14 سالگی خواهد بود و در حال حاضر برنامه ای برای تیم داری هیات های فوتبال استان ها در این طرح در نظر گرفته نشده است.

حیدری با بیان اینکه در این آموزشگاه از مربیان و پیشکسوتان بنام و متخصص استان به عنوان نیروهای اصلی استفاده خواهد شد ادامه داد: نگاه آموزشگاه فوتبال درآمدزایی نیست اما برنامه های مربوط به آن باید به نحوی باشد که هزینه های جاری آن را تامین کند.

وی گفت: فعالیت آموزشگاه مربوط به فصل خاصی از سال نیست و آموزش و استعدادپروری در آموزشگاه فوتبال استان به صورت رایگان و مختص استعدادهای واقعی است که در خلال برنامه های هیات فوتبال استان شناسایی می شوند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی اضافه کرد: 6 منطقه استعدادیابی در این استان به همراه سه مرکز استعدادیابی در نقاط مختلف شهر مشهد، که فعالیت آن ها به صورت مدارس فوتبال است، وظیفه شناسایی استعداها را بر عهده خواهند داشت و بازیکنان در هر کدام از این مناطق زیرپوشش آموزشگاه قرار خواهند گرفت تا در یک برنامه میان مدت و بلند مدت در جهت رشد و شکوفایی راهنمایی شوند.

پیرو اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیاد در آن ورزش ها وجود ندارد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سراسر کشور مجاز است.

در این اطلاعیه آمده است: فعالیت در رشته های تنیس، تنیس روی میز، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دو و میدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوارکاری، اتومبیل رانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی های فکری، طناب زنی، ورزش های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی، ورزش آمادگی جسمانی، غواصی، دارت، پتانگ و شطرنج مجاز است و تمام باشگاه ها موظف هستند پیش از شروع فعالیت، در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام نمایند.

این اطلاعیه می افزاید: با توجه به اهمیت رعایت نکات بهداشتی تمام باشگاه ها به طور دقیق نظارت خواهد شد.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش یادآور شده است: هرگونه تصمیم بعدی منوط به آنالیز شرایط روز در نقاط مختلف کشور و ابلاغ وزارت بهداشت است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5237

به "خبرنگاران نخستین آموزشگاه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی آماده فعالیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین آموزشگاه فوتبال و فوتسال خراسان رضوی آماده فعالیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید