تیروکمان ایران توانایی کسب مدال در المپیک توکیو را دارد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، میلاد وزیری کماندار ریکرو ایران امروز پنجشنبه در رقابت های انتخابی المپیک که در تایلند جریان دارد با غلبه بر هم تیمی خود ضمن ایستادن در رده سوم رقابت ها، سهمیه خود برای المپیک توکیو را قطعی کرد.

تیروکمان ایران توانایی کسب مدال در المپیک توکیو را دارد

این کماندار که پیش از این هم تجربه حضور در بازی های المپیک را داشت، گفت: خوشحالم که دوباره پیروز به کسب سهمیه شدم. از همه کسانیکه یاری حال بودند تا آمادگی لازم برای این پیروزیت را به دست بیاورم، تشکر می کنم به ویژه از همسرم و دخترم که همواره دوری من را به خاطر حضور متوالی در اردوها و مسابقات تحمل می نمایند.

وی با بیان اینکه مربی من مانند برادر کنار من بود تا برای این رقابت ها آماده شوم، گفت: این قدم اولی بود که برای المپیک و پیروزیت در آن برداشتیم. امیدوارم حمایت های وزارت ورزش قطع نشود. این حمایت ها باید ادامه داشته باشد به خصوص که ما توانایی کسب مدال در المپیک را داریم.

وزیری با اشاره به اینکه رقابت های قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار گردید، توضیح داد: تمام کشورهای شرکت نماینده برای کسب سهمیه می جنگیدند. تمام تیم ها با شرایطی خوب در رقابت ها شرکت داشتند، تیمی مانند مغولستان و حتی تایلند که به واسطه اسپانسرهایی که در اختیار دارد خیلی بهتر از همواره بود.

این ملی پوش تیروکمان گفت: تمام کشورهای آسیایی بعد از رقابت های قهرمانی آسیا به فیلیپین می فرایند تا در مسابقات این کشور شرکت داشته باشند. امیدوارم حمایت اقتصادی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم از تیروکمان ادامه داشته باشد تا ما هم بتوانیم در توکیو جزو کشورها و رشته های پیروز باشیم.

  • طراحی تراکت

    طراحی تراکت | بهترین طراحی را از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی بخواهید

  • طراحی کاتالوگ

    طراحی کاتالوگ | با یک طراحی حرفه ای کاتالوگ کسب و کارتان را به اوج ببرید

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1875

به "تیروکمان ایران توانایی کسب مدال در المپیک توکیو را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیروکمان ایران توانایی کسب مدال در المپیک توکیو را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید