حذف بدمینتون بازان ایران در دور اول

به گزارش دوست بلاگ، بدمینتون بازان کشورمان در مسابقات مالزی با قبول شکست برابر حریفان خود از ادامه حضور در مسابقات بازماندند.

حذف بدمینتون بازان ایران در دور اول

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم ملی بدمینتون کشورمان پس از پایان یک مرحله اردو در کمپ تمرینی کنفدراسیون آسیا در مالزی در مسابقات این کشور شرکت کرد.

در دور اول این رقابت ها نگین امیری پور، ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته پس از شکست برابر حریفانی از تایلند و اندونزی از دور رقابت ها کنار رفتند. در بخش تیمی نیز ثریا آقایی و نگین امیری پور برابر نماینده مالزی شکست خوردند.

در بخش مردان نیز امیر جابری پس از برتری برابر بدمینتون باز نپال برابر نماینده مالزی شکست خورد. مهدی انصاری نیز پس از شکست برابر بدمینتون بازی از کشور میزبان از ادامه رقابت ها باز ماند.

تیم ملی بدمینتون کشورمان برای افزایش امتیازات خود به منظور کسب سهمیه المپیک طی چند روز آینده به مسابقات جهانی در فنلاند اعزام خواهد شد. همچنین اردوی استعدادپروری بانوان هم روز گذشته در مازندران به پایان رسید و فدراسیون در نظر دارد تا پایان سال 2 مرحله از این اردوی استعدادپروری را برگزار کند.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1114

به "حذف بدمینتون بازان ایران در دور اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف بدمینتون بازان ایران در دور اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید