تهران در حال رصد تحرکات واشنگتن در منطقه است

به گزارش دوست بلاگ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از زاویه ایران خبر نیویورک تایمز قابل توجه است و تهران همچنان در حال رصد تحرکات آمریکا بوده و نیرو های مسلح کشور در تمام این دوران بالاترین سطح آمادگی لازم خود را حفظ نموده است.

تهران در حال رصد تحرکات واشنگتن در منطقه است

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، با اشاره به خبر نیویورک تایمز مبنی برحمله نظامی آمریکا به ایران، اظهار کرد: باید بگوییم که این خبر روزنامه نیویورک تایمز منبع رسمی از سمت دولت ایالات متحده آمریکا نبوده، اما این موضع این روزنامه قابل تامل و توجه است.

وی ادامه داد: این روزنامه به دلیل نزدیکی به حزب دموکرات آمریکا ثابت نموده است که مخالف دولت ترامپ و اقدامات اوست و این مخالفت را علنی به نمایش درآورده است و حتی در ایام انتخابات هم علیه ترامپ و ستاد انتخاباتی او کار نموده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معتقدم وجه اول این خبر توجه دادن جامعه آمریکا به این موضوع است که حضور ترامپ و ادامه حضورش در کاخ سفید در واقع، تهدیدکننده منافع کلان آمریکا بوده و ممکن است منافع ایالات متحده را دچار چالش اساسی کند و خسارت های جبران ناپذیری را برای آمریکا به وجود بیاورد.

عمویی توضیح داد: از زاویه ایران این خبر قابل توجه است و ایران همچنان در حال رصد تحرکات آمریکا بوده و نیرو های مسلح کشور در تمام این دوران بالاترین سطح آمادگی لازم خود را حفظ نموده است.

وی با بیان اینکه توانمندی نیرو های مسلح ایران بسیار خوب است، توضیح داد: اگر کشوری یا کسانی بخواهند علیه ایران و تمامیت ارضی کشور دست به ماجراجویی بزنند، قطعا واکنش ایران سخت و دردناک خواهد بود؛ حال مهاجم رژیم ایالات متحده آمریکا باشد یا کشور دیگر.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همین قدرت واکنش ایران باعث شده است که سطح بازنگری ها نسبت به ایران تغییر کند و قطعاً ایران درحال رصد سناریوهاست تا نسبت به آن واکنش لازم را بدهد.

انتهای پیغام/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7802

به "تهران در حال رصد تحرکات واشنگتن در منطقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران در حال رصد تحرکات واشنگتن در منطقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید