بانک پارسیان محصول جدید خود تحت عنوان تعیین کارت را عرضه کرد

به گزارش دوست بلاگ، در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی، جذب یاری هـای مردمی بـه نفـع سازمان هـای خیریـه و تکمیل زنجیره ارزش خدمات ؛ بانک پارسیان با مشارکت شرکت تاپ و سازمان زندان ها، نسبت به ارایه محصول جدید خود تحت عنوان تعیین کارت اقدام نموده است.

بانک پارسیان محصول جدید خود تحت عنوان تعیین کارت را عرضه کرد

بر این اساس، مشتریـان و خیرین گرامی می توانند به وسیله سود سپرده هـای کوتاه مـدت خود نسـبت به پرداخت یاری هـای نقـدی به سازمان های خیریه وعام المنفعه همچون سازمان هلال احمر، سازمان زنـدان ها و... اقـدام نمایند.

شایان ذکر است؛ بانک پارسیان به عنوان بانک پیشگام در فعالیت های انسان محبت آمیز و نیکوکارانه، علاوه بر اقدامات مالی، همیشه نگاهی جدا از یک بنگاه مالی به جامعه و مردم عزیز کشور داشته که همراهی با موسسات خیریه از جمله سازمان بهزیستی کشور،کمیته امداد امام خمینی (ره)، انجمن بیماران کلیوی و ام اس ایران، حمایت از بیماران سرطانی، پرداخت تسهیلات ازدواج، خود اشتغالی و کارآفرینی و ... بخشی از فعالیت های انسان محبت آمیز و عام المنفعه این بانک است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7032

به "بانک پارسیان محصول جدید خود تحت عنوان تعیین کارت را عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک پارسیان محصول جدید خود تحت عنوان تعیین کارت را عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید