192 اثر به جشنواره نشریات دانشجویی دفتر تحکیم وحدت رسید

به گزارش دوست بلاگ، دبیر جشنواره نشریات دانشجویی دفتر تحکیم وحدت گفت: این جشنواره به دلیل اینکه محدود به دفاتر این اتحادیه دانشجویی است، با تعداد محدودی از آثار رو به رو بوده و در مجموع 192 اثر به جشنواره ارسال شده است.

192 اثر به جشنواره نشریات دانشجویی دفتر تحکیم وحدت رسید

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران؛ دفتر تحکیم وحدت در جهت افزایش کیفیت نشریات انجمن های عضو اتحادیه و همچنین تقویت محتوای آنها، جشنواره سالانه نشریات دانشجویی خود را برگزار می کند. فعالان نشریات دانشجویی این اتحادیه از بیست و یکم تا سی ام دی ماه، آثار خود را ارسال کردند.

جشنواره نشریات دانشجویی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، امسال به طور کلی در دو حوزه عمومی و تخصصی برگزار می شود؛ محورهای حوزه عمومی این جشنواره شامل بخش های یادداشت و مقاله، تیتر، مصاحبه، طراحی جلد، گرافیک و صفحه آرایی است. محورهای ویژه جشنواره شامل مواردی است که ناظر به گفتمان و کار ویژه های اتحادیه دفتر تحکیم وحدت بوده و در نشریات انجمن ها تواتر محتوایی دارد؛ این محورها شامل عناوینی چون؛ مردم سالاری دینی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، منع خشونت علیه زنان، بحران جمعیت و شیوع بیماری کرونا است.

بخش مردم سالاری دینی به عنوان کلان گفتمان دفتر تحکیم وحدت شامل زیرمجموعه هایی است. ابعاد مشارکت، اصول تحول خواهی و اعتراض ساختارمند، اصول آزادی و عدالت در انتخابات و ابعاد آگاهی بخشی زیر مجموعه های محور مردم سالاری دینی این جشنواره نشریات دانشجویی است.

طاها نظری پور، دبیر این جشنواره نشریات دانشجویی، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران در خصوص تعداد آثار ارسال شده به این جشنواره گفت: جشنواره نشریات دانشجویی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، به دلیل اینکه محدود به دفاتر این اتحادیه دانشجویی است، طبیعتا با تعداد محدودی از آثار رو به رو بوده است. در مجموع دو بخش عمومی و تخصصی این جشنواره، 192 اثر ارسال شده است.

وی افزود: آثار ارسال شده به بخش عمومی جشنواره به تفکیک حوزه ها برابر است با، 29 یادداشت و مقاله، 30 طراحی جلد، 34 تیتر، 10 مصاحبه و 30 اثر در حوزه صفحه آرایی، که مجموعا 133 را شامل می شود. در بخش تخصصی نیز، مجموعا 59 اثر دریافت شده است؛ آمار بخش تخصصی جشنواره به تفکیک حوزه های خود برابر با، مردم سالاری دینی 14 اثر، بحران جمعیت 9 اثر، شیوع بیماری کرونا 18، شورای عالی انقلاب فرهنگی 5 اثر و منع خشونت علیه زنان 13 اثر، است.

این فعال دانشجویی در پایان اضافه کرد: نتیجه جشنواره نشریات دانشجویی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت، در نشست میان دوره دفتر تحکیم وحدت که در بازه 22 تا 24 بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد، اعلام می شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8817

به "192 اثر به جشنواره نشریات دانشجویی دفتر تحکیم وحدت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "192 اثر به جشنواره نشریات دانشجویی دفتر تحکیم وحدت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید