یک هیأت عراقی به مصر سفر می نماید

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از الیوم السابع، یک هیأت از کشور عراق به ریاست خالد نجم البتال وزیر برنامه و بودجه این کشور طی فردا چهارشنبه به قاهره سفر می نماید. قرار است این هیأت با مقامات ارشد مصری ملاقات کند.

یک هیأت عراقی به مصر سفر می نماید

بر اساس این گزارش، سفر هیأت عراقی به ریاست وزیر برنامه و بودجه این کشور به مصر 3 روز به طول خواهد انجامید. اعضای هیأت عراقی در جریان ملاقات با مقامات مصری تعدادی از توافقنامه های همکاری مالی را امضا می نمایند.

اعضای هیأت عراقی همچنین در جریان سفر خود به قاهره سلسله به فعالسازی سلسله تفاهمنامه هایی که نخست وزیر مصر در سفر اخیر خود به بغداد امضا نموده بود، می پردازند. اوایل آبان ماه بود که مصطفی مدبولی نخست وزیر مصر در جریان سفر به بغداد چند تفاهمنامه را با طرف عراقی امضا کرد.

پیشتر مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در جریان ملاقات مصطفی مدبولی همتای مصری خود در بغداد از شرکت های مصری خواست تا در مناطق آزاد شده عراق از دست گروه تروریستی داعش سرمایه گذاری نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8302

به "یک هیأت عراقی به مصر سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هیأت عراقی به مصر سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید