کره شمالی 60 بمب اتمی و 5000 تن تسلیحات شیمیایی دارد

به گزارش دوست بلاگ، در گزارش ارتش آمریکا ادعا شده که کره شمالی 60 بمب اتمی و 5000 تن تسلیحات شیمیایی دارد.

کره شمالی 60 بمب اتمی و 5000 تن تسلیحات شیمیایی دارد

به نوشته روزنامه دیلی میل، در این گزارش با عنوان تاکتیک های کره شمالی آمده که بعید است این کشور زرادخانه خود را کنار بگذارد و از آن به عنوان بازدارنده در مقابل کشورهایی استفاده می نماید که به دنبال تغییر رژیم این کشور هستند.

در این گزارش آمده است: تخمین اینکه کره شمالی 20 تا 60 بمب اتم دارد به این معناست که این کشور می تواند هر سال شش بمب اتمی جدید فراوری کند.

برآوردهای دیگر هم وجود دارد که می گویند کره شمالی تا خاتمه امسال میلادی 100 بمب اتمی خواهد داشت. کره شمالی به این دلیل به دنبال تسلیحات اتمی است که رهبرانش فکر می نمایند تهدید حمله اتمی مانعی بر سر راه دیگر کشورهایی است که به دنبال تغییر رژیم در این کشور هستند.

ارتش آمریکا پیش بینی می نماید که دولت این کشور همچنین سومین دارنده عامل های شیمیایی است و تخمین زده می گردد که بین 2500 تا 5000 تن مواد شیمیایی دارد. آنها بر این باورند که در یک شرایط درگیری، این کشور به احتمال زیاد از تسلیحات شیمیایی خود استفاده می نماید.

در این گزارش همچنین آمده که کره شمالی ظرفیت های نبرد سایبری خود را افزایش داده و مدیریت 6000 هکر را در اختیار دارد که اکثرا در خارج از کشور فعال هستند.

آمریکا بیم آن دارد که کره شمالی تسلیحاتی آغشته به سیاه زخم دارد که می تواند در صورت استفاده بر روی موشک و پرتاب به سمت سئول جان 50 هزار تن را بگیرد. ، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6494

به "کره شمالی 60 بمب اتمی و 5000 تن تسلیحات شیمیایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی 60 بمب اتمی و 5000 تن تسلیحات شیمیایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید