خاتمه جشنواره فرهنگی کرونا در زنجان

به گزارش دوست بلاگ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، از ارسال 93 عکس توسط 35 شرکت کننده به جشنواره فرهنگی کرونا اطلاع داد.

خاتمه جشنواره فرهنگی کرونا در زنجان

به گزارش خبرنگاران زنجان، محمدربیع احمدخانی در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در زنجان، اظهار کرد: جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در چهار بخش عکس، فیلم 100 ثانیه ای، دل نوشته و پیغام بچه ها به صورت مجازی برگزار گردید که آثار قابل توجهی به جشنواره ارسال شده بود.

وی اضافه کرد: محورهای اصلی این جشنواره شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، مسافرت نرفتن و ماندن در خانه، بهداشت روانی خانواده، مدافعان سلامت، رعایت بهداشت فردی، مراقبت از سالمندان و یلدای سالم با پرهیز از دورهمی های مرسوم بود.

این مسئول توضیح داد: 93 عکس از 35 شرکت کننده، 14 اثر در بخش پیغام بچه ها تصویری، 37 دل نوشته و 26 فیلم کوتاه نیز از 23 شرکت کننده به دبیرخانه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا ارسال شد.

احمدخانی ادامه داد: در راستای اهداف فرهنگی و هنری و با توجه شرایط خاص کرونایی جامعه و بهره وری هر چه بیشتر از ظرفیت ها در تبیین رفتارهای صحیح به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کوید - 19، جشنواره تولیدات مردمی در فضای مجازی برگزار گردید.

وی اعلام نمود: جشنواره تولیدات هنری به منظور استفاده از ظرفیت هنر و شکوفایی استعدادها برگزار گردید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9732

به "خاتمه جشنواره فرهنگی کرونا در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه جشنواره فرهنگی کرونا در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید