وداع علی کریمی؛ انتخابات فدراسیون فوتبال به دور دوم کشیده شد

به گزارش دوست بلاگ، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از صبح امروز در محل سالن اجلاس سران آغاز شد و طی اولین رای گیری در این جلسه، ریاست جدید فدراسیون فوتبال انتخاب نشد.

وداع علی کریمی؛ انتخابات فدراسیون فوتبال به دور دوم کشیده شد

از بین علی کریمی، شهاب الدین عزیزی خادم، کیومرث هاشمی و مصطفی آجورلو 87 آرای ماخوذه ریاست فدراسیون را مشخص نکرد و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

عزیزی خادم 35 رای، کیومرث هاشمی 24 رای، مصطفی آجورلو 18 رای و علی کریمی 9 رای به دست آوردند که با کنار رفتن آجورلو و کریمی دور دوم انتخابات بین عزیزی خادم و هاشمی برگزار می شود. یک رای هم باطله اعلام شد.

علی کریمی پس از شکست سنگین در انتخابات در مقابل خبرنگاران گفت: بعد از مدت ها شرایط برای حضور فوتبالی ها رقم خورد و من هم آمدم اما نشد. برای آقای عزیزی خادم و هاشمی آرزوی موفقیت می کنم.

او افزود: از اول می دانستم چه اتفاقاتی رخ می دهد و فقط برای این حضور پیدا کردم که پس فردا نگویند شرایط مهیا شد که فوتبالی ها بیایند اما کسی نیامد. من برای اینکه بهانه دست کسی نباشد این کار را کردم.

عزیزی خادم رییس شد

دور دوم انتخابات بین هاشمی و عزیزی خادم برگزار گشت که در نهایت عزیزی خادم با کسب رای به عنوان ریاست جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد و در 4 سال آینده این پست را برعهده خواهد داشت.

عزیزی خادم در چندین شرکت صنعتی و اقتصادی مدیرعامل و یا عضو هیأت مدیره بوده است. خادم سابقه ریاست هیأت مدیره باشگاه های سایپا و پیکان را هم داشته است. او همچنین سابقه عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را نیز در کارنامه خود دارد.

فدراسیون فوتبال پس از استعفای مهدی تاج در سال گذشته تا به امروز با سرپرستی حیدر بهاروند اداره می شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9143

به "وداع علی کریمی؛ انتخابات فدراسیون فوتبال به دور دوم کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وداع علی کریمی؛ انتخابات فدراسیون فوتبال به دور دوم کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید