هیأت دانشجویی الزهرا(س) دانشگاه شریف 301 تبلت به دانشجویان نیازمند اهدا کرد

به گزارش دوست بلاگ، مسئول هیأت دانشجویی الزهرا(س) دانشگاه شریف گفت: این هیأت دانشجویی در کنار برگزاری مراسم اعیاد و عزاداری ها و شب های قدر، 301 تبلت به بچه ها نیازمند اهدا کرد.

هیأت دانشجویی الزهرا(س) دانشگاه شریف 301 تبلت به دانشجویان نیازمند اهدا کرد

اقبالی، مسئول هیأت دانشجویی الزهرا(س) دانشگاه شریف در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیرامون فعالیت های این مجموعه در سال 99، گفت: از ابتدای سال 99 با برپایی موکب سلامت به مدت یک ماه برای بیمارستان هایی که بیماران کرونایی داشتند، غذا، تجهیزات و وسایل را آماده می کردیم.

وی ادامه داد: تقریبا با شروع ماه رمضان پویش کریمانه را در پنج مرحله شروع کردیم که چهار مرحله آن انجام شد و یک مرحله دیگراز آن باقی مانده است. مجموعاً در مرحله اول 10 هزار و 700 بسته ارزاق، مرحله دوم هزار بسته، مرحله سوم 300 بسته و مرحله چهارم حدودا 2000 بسته برای پویش ارزاق بین نیازمندان داشتیم. جدای از آن ما برنامه تامین تجهیزات بیمارستان بهارلو که شامل تجهیزات مختص به بیماران کرونایی می شد را برعهده گرفته و انجام دادیم.

اقبالی اضافه کرد: همچنین در روز عید غدیر سال 99 برنامه پخت غذا و اطعام را اجرایی کردیم که این برنامه در فاطمیه نیز تکرار شد. از دیگر فعالیت های این هیأت دانشجویی در کنار برگزاری مراسم های اعیاد و عزاداری ها و شب های قدر می توان به تهیه 301 تبلت به بچه ها نیازمند اشاره نمود که حدود 700 میلیون تومان هزینه شده است. این یکسری از کار ها بوده است که در فضای خیریه ای هیأت انجام دادیم، ولی از ابتدای سال تقریبا مراسم هفتگی مان ترک نشده و سه شنبه ها و پنجشنبه های هر هفته مراسم مناجات سحر را داریم.

مسئول هیأت دانشجویی الزهرا دانشگاه شریف، گفت: با دستور حضرت آقا مبنی بر بازگشایی مساجد ماه رمضان سال 99 هر شب برنامه مناجات داشتیم، همینطور در ایام محرم با رعایت پروتکل ها برنامه عزاداری را برگزار کردیم و مجموعا حدود 25 هزار نفر مخاطب در کل دهه شرکت کردند که پیک آن شب عاشورا و حدودا 4000 نفر بود.

وی توضیح داد: باتوجه به بسته بودن جهت پیاده روی اربعین برای این روز عظیم مراسمی را برپا کردیم و در ایام دیگر مثل 28 صفر، فاطمیه و... مراسم مختلفی برگزار کردیم. جدای از آن واحد های مختلف هیئت نیز فعالیت خود را ادامه داده و واحد اندیشه و مکتوبات، واحد فرهنگی، فراوری نشریه و فراوری فکر و... را داشتیم که تا الان انجام می شده و کماکان واحد های هیئت در سال 99 فعال بودند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9757

به "هیأت دانشجویی الزهرا(س) دانشگاه شریف 301 تبلت به دانشجویان نیازمند اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیأت دانشجویی الزهرا(س) دانشگاه شریف 301 تبلت به دانشجویان نیازمند اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید