نوری: خطوط حمله و میانی استقلال جزو بهترین های ایران و آسیا هستند، سنت شکنی هفته اول را به فال نیک می گیریم

به گزارش دوست بلاگ، پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد، خطوط حمله و میانی این تیم در حال حاضر جزو بهترین های ایران و آسیا هستند.

نوری: خطوط حمله و میانی استقلال جزو بهترین های ایران و آسیا هستند، سنت شکنی هفته اول را به فال نیک می گیریم

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه مس رفسنجان تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده است، این تیم برای استقلال ناشناخته بود، ولی تیمِ فکری به خوبی توانست نتیجه بگیرد و هفته اول را با موفقیت پشت سر بگذارد. شاکله اصلی استقلال حفظ شده است و علاوه بر این بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شده اند که باعث شده استقلال به تیم مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شود.

وی در ادامه افزود: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شناخت کافی از حریف وجود نداشت، ولی در نیمه دوم با تعویض هایی که صورت گرفت استقلال شرایط خوبی پیدا کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. مس تیمی بود که مقابل استقلال تدافعی بازی نکرد و استقلال هم توانست از ضعف خط دفاعی این تیم استفاده کند و شروع خوبی در لیگ داشته باشد. استقلال با پیروزی در نخستین بازی لیگ سنت شکنی کرد و ما باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عدم حضور شیخ دیاباته در ترکیب اصلی آبی پوشان در بازی روز شنبه یادآور شد: دیاباته کلیدی ترین مهره استقلال است و احتمالاً شرایطش به آمادگی مطلوب نرسیده بود که از ابتدا در ترکیب نبود. اگر دیاباته آماده باشد، تأثیرگذار است. به نظرم تیمی که شنبه از ابتدا به بازی فرستاده شد 90 درصد تیم اصلی است و 10 درصد دیگر هم اضافه شدن دیاباته و بازیکنان جدید است. فکر می کنم امسال استقلال تیم خیلی خوبی دارد، البته اگر در خط دفاع بیشتر دقت شود و بازیکنان باتجربه تر عمل کنند، بهتر هم می شود. استقلال در خطوط میانی و حمله جزو بهترین های ایران و آسیاست. در فاز حمله عالی هستیم و اگر دیاباته هم اضافه شود، فکر می کنم خط حمله ما قدرتش دو برابر می شود. البته خلاء کوچکی برای جای خالی علی کریمی احساس می شود که از بین بازیکنان جدید باید جایگزین او انتخاب شود تا یک بازی ساز خوب داشته باشیم.

نوری در سرانجام درباره اینکه استقلال امسال چقدر شانس قهرمانی دارد، اشاره کرد: همه چیز را بازی اول نمی توان پیش بینی کرد و هنوز بازی های سخت مانده است. تیم ها رفته رفته خودشان را پیدا می کنند، ولی استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد به شرط اینکه هواداران و پیشکسوتان همراه تیم باشند و همه کمک کنند تا تیم فرایند خوبی را پیدا کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7620

به "نوری: خطوط حمله و میانی استقلال جزو بهترین های ایران و آسیا هستند، سنت شکنی هفته اول را به فال نیک می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: خطوط حمله و میانی استقلال جزو بهترین های ایران و آسیا هستند، سنت شکنی هفته اول را به فال نیک می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید