نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی در یزد برگزار می شود

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/یزد نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک با هدف معرفی و توسعه مشاغل خرد و خانگی در قالب 180 غرفه در یزد برگزار می شود.

نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی در یزد برگزار می شود

محمدحسین ریاحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان این که نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک استان یزد از 29 آبان ماه تا یکم آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی یزد در قالب 180 غرفه دایر خواهد شد، در نشست هماهنگی این نمایشگاه، حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک را راهی در جهت اشتغالزایی و درامد در کشورمان و در نهایت کاهش بیکاری خواند.

وی همکاری تمام دستگاه های اجرایی را جهت برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه مشاغل خانگی خواستار شد و گفت: به نمایش گذاشتن فعالیت های اجرا شده در حوزه مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک به آحاد جامعه کمک می کند به این باور برسند که امکان فعالیت مستر در این عرصه وجود دارد..

ریاحی با ابراز امیدواری نسبت به این که با همکاری شهرداری و دیگر ارگان ها بتوان ضمن ترویج فرهنگ کارآفرینی و مشاغل خرد و خانگی، در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اقدام موثری انجام داد، اضافه کرد: باید این فرهنگ نهادینه شود که هر فردی می تواند با سرمایه اندک در جهت فعالیتهای کارآفرینانه و بزرگ گام بردارد.

وی شناخت ظرفیت هایی که در این عرصه وجود دارد را مهم تلقی و اظهار کرد:مشاغل خانگی نقش مهمی در توسعه تولید داخلی و افزایش روحیه خودباوری بویژه در بانوان و احیای برخی هنرها و صنایع دستی خانگی که امرزه در جامعه کم رنگ شده اند، ایفا می کند.

این مسئول با بیان این که امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه هایی از این دست، اقدام خوبی جهت تشویق عموم مردم به ویژه دانشجویان به منظور حمایت از کالای ایرانی و توسعه اشتغال به ویژه مشاغل خانگی باشد.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1599

به "نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی در یزد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی در یزد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید