مسی به هر چیزی دست می زند طلا می گردد

به گزارش دوست بلاگ، رسانه های دنیا به تمجید از مهاجم بارسلونا در کسب ششمین توپ طلا پرداختند و بعضی ها به انتخاب نشدن ویرجیل فان دایک اشاره کردند.

مسی به هر چیزی دست می زند طلا می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رسانه های دنیا نسبت به ششمین توپ طلای لیونل مسی واکنش نشان دادند. مهاجم بارسلونا دوشنبه شب در پاریس برنده توپ طلای 2019 شد تا نخستین بازیکنی باشد که به این تعداد عنوان می رسد.

اکیپ: تنها در دنیا

روزنامه فرانسوی تاریخ سازی مسی را برجسته کرد و نوشت: ستاره آرژانتینی در حالی که 32 سال دارد نخستین بازیکنی لقب گرفت که شش بار برنده توپ طلا می گردد. او اکنون یک عنوان بیش از کریستیانو رونالدو دارد که 10 سال پیاپی در این جایزه رقابت داشتند. مهاجم یوونتوس در صندلی سوم نهاده شد در حالی که ویرجیل فان دایک در صندلی دوم نهاده شد. مسی پیش از این در سال های 2009، 2010، 2011، 2012 و 2015 توپ طلا را به دست آورده بود.

مسی در نیمه نهایی کوپا آمه ریکا به همراه تیم ملی آرژانتین از این رقابت ها کنار رفت اما از آغاز فصل توانست به موفقیت های زیادی دست یابد. برنده شش توپ طلا، سال گذشته توانست برترین گلزن لالیگا گردد (36 گل) و همچنین در لیگ قهرمانان بالاتر از همه با 12 گل بود. علاوه بر این بهترین بازیکن لالیگا شد و کفش طلای اروپا را به دست آورد. همچنین در این سال برنده The Best شد.

گاتزتا دلو اسپورت: مسی اکنون توپ طلای بیشتری نسبت به رونالدو دارد

رسانه ایتالیایی مانند روزنامه فرانسوی به پیشی دریافت مسی از رونالدو اشاره نمود و نوشت: ششمین توپ طلا برای مهاجم بارسلونا. یک عنوان بیش از رونالدو که سال جاری در رتبه سوم نهاده شد. مسی در حالی برنده این جایزه شد که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و بالاتر از هفت نامزد لیورپول، قهرمان این بازی ها نهاده شد. لوکا مودریچ برنده سال گذشته هیچ جایی در بهترین های سال نداشت و تنها در اهدای جوایز نقش داشت.

دیلی میل: مسی در حالی از فان دایک پیشی گرفت که رونالدو در مراسم شرکت نکرد

رسانه انگلیسی با یک سوال آغاز کرد که فان دایک برای کسب این جایزه باید چه کار دیگری انجام می داد. این روزنامه نوشت: می توانست شب خوبی برای لیورپول باشد اگر فان دایک بالاتر از مسی قرار می گرفت. این در حالی بود که آلیسون بکر به عنوان بهترین دروازه بان شناخته شد.

اوله: به هر چیزی که دست می زند طلا می گردد

سایت آرژانتینی به تمجید از ستاره کشورشان پرداخت و نوشت: پس از چهار سال مسی دوباره برنده توپ طلا شد. او یک فصل فوق العاده را سپری کرد و بارسلونا را نجات داد. همچنین لالیگا را فتح کرد و بالاتر از فان دایک، سادیو مانه و رونالدو نهاده شد. لئو طلایی است و به هر چیزی که دست می زند می درخشد.

آبولا: مسی برنده توپ طلا شد

رسانه پرتغالی نوشت: رسمی شد. مسی دوشنبه توپ طلا را به دست آورد. او پیش از این پنج بار این عنوان را به دست آورده بود و اکنون با شش جایزه بالاتر از همه قرار گرفته است.

گلوبو اسپورت: از دنیای دیگر

نشریه برزیلی نوشت: توپ طلا برای ششمین بار به مسی رسید. او چهار سال بعد دوباره این عنوان را کسب کرد. بازیکن بارسلونا اکنون هشت عنوان دارد. شش توپ طلا که چهار جایزه اش با فیفا یکی است و دو عنوان دیگر بهترین بازیکن دنیا.

نیویورک پست: مسی ششمین توپ طلایش را برد

رسانه آمریکایی هم به سال هایی که مهاجم بارسلونا این جایزه را کسب نموده بود اشاره نمود و نوشت: او بالاتر از فان دایک که قهرمان لیگ قهرمانان شده بود نهاده شد. مسی با بارسلونا فاتح لالیگا شد و به همراه آرژانتین عنوان سومی کوپا آمه ریکا را به دست آورد.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2108

به "مسی به هر چیزی دست می زند طلا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی به هر چیزی دست می زند طلا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید