مستندی از رسوایی عظیم شرکت آمریکایی در شبکه مستند خبرنگاران

به گزارش دوست بلاگ، برنامه تلویزیونی به اضافه مستند سه شنبه شب مستند هک عظیم را پخش می نماید و در ادامه به رسوایی عظیم یک شرکت آمریکایی در انتخابات سال 2016 می پردازد.

مستندی از رسوایی عظیم شرکت آمریکایی در شبکه مستند خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، بیستمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با پخش و آنالیز مستند هک عظیم (The Great Hack) به کارگردانی کریم آمر و جیحان نجیم 26 اسفند روی آنتن شبکه مستند می رود.

مستند هک عظیم بر رسوایی عظیم کمبریج آنالیتیکا در انتخابات ایالات متحده و مبارزات انتخاباتی برگزیت در سال 2016 تمرکز دارد و از ابعاد مختلفی به آنالیز و ارزیابی این رسوایی می پردازد. این مستند محصول 2019 در آمریکا است.

کمبریج آنالیتیکا یک شرکت داده کاوی و تحلیل محتوا در آمریکا است که به فعالان سیاسی مشاوره می دهد. این شرکت در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 به دونالد ترامپ مشاوره می داد، اما انتشار اسنادی از داده های خصوصی مردم رسوایی عظیمی را برای این شرکت رقم زد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور حسین شمقدری و سیدعلی سیدان برگزار می گردد و ابعاد مختلفی از سرقت داده ها توسط ایالات متحده مورد آنالیز قرار می گیرد. این قسمت از برنامه به اضافه مستند روز سه شنبه 26 اسفندماه ساعت 20 از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز های چهارشنبه 27 اسفند ساعت 9 و آدینه 29 اسفند ساعت 14 است.

به اضافه مستند، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند های دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه کنندگی یاسر فریادرس با آیتم های مختلف سه شنبه های هر هفته ساعت 20 روی آنتن شبکه مستند می رود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9278

به "مستندی از رسوایی عظیم شرکت آمریکایی در شبکه مستند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستندی از رسوایی عظیم شرکت آمریکایی در شبکه مستند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید