مایکروسافت استارت به اسم فید خبری نو مایکروسافت رونمایی شد

به گزارش دوست بلاگ، مایکروسافت روز گذشته از سرویس خبری جدیدی تحت اسم استارت رونمایی کرد که به نوعی می توان آن را تلفیقی از MSN کنونی و مایکروسافت نیوز دانست.

مایکروسافت استارت به اسم فید خبری نو مایکروسافت رونمایی شد

مایکروسافت استارت اپلیکیشن تازه شرکت ردموندی است که در واقع می توان از آن به اسم یک فید خبری یاد کرد. منظور از فید خبری این است که کاربر می تواند با ورود به این بخش از اخبار و اتفاقات روز جهان باخبر گردد که به احتمال بسیار زیاد اپلیکیشن مایکروسافت نیوز به ذهنتان خطور کرد که تا حدودی هم درست است.

درست مانند مایکروسافت نیوز، مایکروسافت استارت شامل خبرها و محتوای رسانه ای از بیش از 1000 پایگاه خبری مختلف می گردد. شرکت آمریکایی برای دسته بندی خبرها و اینکه چه نوع خبرهایی برای کاربران به نمایش در بیاید از هوش مصنوعی و الگوریتم یادگیری ماشین استفاده کرد تا بدین ترتیب محتوای به نمایش درآمده متناسب با علاقه و سلیقه کاربر باشد.

مایکروسافت استارت همان طور که گفته شد خبرهای روز جهان رو به نمایش می گذارد، محتوای پیشنهادی شخصی سازی شده را در اختیار کاربران قرار می دهد، خبرهای ورزشی را پوشش می دهد و حتی کاربر را در جریان شرایط آب و هوای منطقه ها مختلف هم خواهد گذاشت. بدین ترتیب شباهت آن با سرویس MSN کنونی بیشتر به چشم می آید. البته مایکروسافت MSN با ورود استارت حذف نخواهد شد منتها فقط کاربران به اپلیکیشنی بهتر و مجذوب کننده تر از آن دسترسی خواهند داشت.

مایکروسافت برای این اپلیکیشن وب سایت Microsoftstart.com را هم طراحی نموده است که در تمامی مرورگرهای تازه جهان در دسترس واقع شده است و تمام کاربران پلتفرم های مختلف می توانند به آن دسترسی داشته باشند. نسخه موبایلی مایکروسافت نیوز هم اکنون با نام مایکروسافت استارت در دسترس واقع شده است.

هنگامی که ویندوز 11 در ماه بعد رسما رونمایی گردد، این اپلیکیشن به صورت پیش فرض بخشی از ویژگی های خود ویندوز خواهد بود و حتی مایکروسافت Edge هم این سرویس را در بخشی از صفحه تب تازه خود به نمایش می گذارد. منتها برای کاربران iOS و اندروید یا سایر پلتفرم ها، این سرویس به صورت آنلاین قابل دسترسی است.

منبع: The Verge

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11315

به "مایکروسافت استارت به اسم فید خبری نو مایکروسافت رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت استارت به اسم فید خبری نو مایکروسافت رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید