لیونل مسی بهترین بازیساز دنیا در سال 2019 شد

به گزارش دوست بلاگ، لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا، از طرف فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال دنیا به عنوان بهترین بازیساز سال 2019 انتخاب شد.

لیونل مسی بهترین بازیساز دنیا در سال 2019 شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهاجم باشگاه بارسلونا که در امسال میلادی به این تیم یاری کرد تا بار دیگر قهرمانی در رقابت های لالیگا را جشن بگیرد و درخشش خوبی در هفته های اخیر این رقابت ها و همچنین لیگ قهرمانان اروپا داشت توانست بار دیگر عنوان بهترین بازیساز دنیا را از آن خود کند. او پیش از این در سال های 2015، 2016 و 2017 نیز پیروز به کسب این عنوان شده بود و برای چهارمین بار بود که از سوی این فدراسیون چنین افتخاری را به دست می آورد. او حالا در کنار ژاوی هرناندز، اسطوره سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، ایستاده که پیروز شده بود 4 بار این عنوان را از آن خود کند. او همچنین اختلاف بسیار فاحشی با سایر رقبای خود در فهرست اعلام شده دارد.

در فهرست اعلام شده از سوی فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال دنیا لیونل مسی با 299 امتیاز اول، کوین دی بروین با 85 امتیاز دوم و ادن هازارد با 55 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است. نام بازیکنانی، چون فیرمینو، دی یونگ، اریکسن و گریزمان نیز در لیست 10 نفره اعلام شده، دیده می گردد.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1960

به "لیونل مسی بهترین بازیساز دنیا در سال 2019 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی بهترین بازیساز دنیا در سال 2019 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید