عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران: هتل ها در نوروز 99 افزایش قیمت ندارند

به گزارش دوست بلاگ، سیدامیرناصر طباطبایی اظهار داشت سال جاری در ایام تعطیلات نوروزی هیچ گونه افزایش قیمتی در هتل های سراسر کشور نخواهیم داشت.

عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران: هتل ها در نوروز 99 افزایش قیمت ندارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، سیدامیرناصر طباطبایی عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران ایران و رئیس جامعه هتلداران یزد گفت: سال جاری در ایام تعطیلات نوروزی هیچ گونه افزایش قیمتی در هتل های سراسر کشور نخواهیم داشت و این تفاهم و سیاستی بوده که جامعه هتلداران کشور با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اندیشیده است.

او اظهار داشت: در خیلی از استان ها، اتفاقاً تخفیفاتی را هم برای ایام نوروز در نظر گرفته ایم.

طباطبایی درباره برنامه های جدید جامعه هتلداران ایران شرح داد: جامعه هتلداران ایران که اخیراً انتخاباتش نیز برگزار و در حقیقت به جامعه حرفه ای هتلداران ایران تبدیل شد، در بخش داخلی و بخش ارتباط با دولت برنامه های خوبی را تدوین نموده است؛ در تعامل با دولت قرار شد اختیارات غیرحاکمیتی در بخش تاسیسات به جامعه هتلداران ایران واگذار گردد. در بخش داخلی نیز با تشکیل هفت کمیته تخصصی در زمینه های مختلف از جمله آموزش، حقوقی، بازاریابی و ... کارشناسانی دعوت به حضور کردیم و ذیل این کارگروه ها فعالیت های خوبی شروع شده است که گزارش های آنها به زودی رسانه ای خواهد شد.

رئیس جامعه هتلداران یزد درباره برگزاری نمایشگاه گردشگری و تاثیر آن بر رونق توریسم گفت: در جهان یکی از مدل های جذب توریسم، برپایی نمایشگاه هاست؛ نمایشگاه ها در جهان در حقیقت خط برخورد یا سطح تماس بین عرضه کننده خدمت و خدمت گیرنده ها محسوب می شوند؛ منتها نمایشگاه های ما هنوز به این صندلی نرسیده اند. البته کارهای خوبی صورت گرفته است ولی با شرایط ایده آل و و موتور محرکی که ما از نمایشگاه انتظار داریم، هنوز فاصله داریم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3271

به "عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران: هتل ها در نوروز 99 افزایش قیمت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت مدیره جامعه هتلداران: هتل ها در نوروز 99 افزایش قیمت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید