صدور حکم بازداشت برای قاتلان یکی از فرماندهان حشد شعبی

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از العالم، شورای عالی قضایی عراق شامگاه آدینه از صدور قرار بازداشت برای قاتلان شهید وسام العلیاوی، فرمانده نیروهای عصائب اهل الحق (زیر مجموعه حشد شعبی) و برادرش عصام العلیاوی اطلاع داد.

صدور حکم بازداشت برای قاتلان یکی از فرماندهان حشد شعبی

قرار بازداشت برای 14 فرد متهم به قتل این دو برادر عراقی صادر شده است و اسامی این متهمان که همگی از استان میسان عراق هستند؛ عبارتند از : سیف الدین جاسب، سعد فرحان البهادلی، مسلم عیدان عبل، حیدر عبد الامین الکعبی، صدام عزیز البخیتاوی، طالب قاسم الکنانی، حسین جبار الحلفی، علی کاظم الدبی، عبد الله حسن الکنانی، حسین اللامی، کاظم الحلفی، محمود البعاج، جواد کاظم الحلفی، عبد الله الکنانی، علی البختاوی، عبد الحسین زیدان، عقیل حسین اللامی، احمد الحلفی، سعد فرحان البهادل.

افراد نام برده سوم آبان ماه همزمان با بروز اعتراضات در استان میسان (جنوب عراق) به دفتر او در در این استان حمله کردند و او را مجروح کردند. قاتلان شهید علیاوی، از تعقیب او و برادرش که در حال حرکت به بیمارستان با خودروی آمبولانس بودند، دست بر نمی دارند و با حمله به خودور هر دوی آن ها را به شهادت می رسانند.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2454

به "صدور حکم بازداشت برای قاتلان یکی از فرماندهان حشد شعبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور حکم بازداشت برای قاتلان یکی از فرماندهان حشد شعبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید