شهنازی: بازدید از اردوهای تیم های اعزامی به مسابقات آسیایی ادامه خواهد داشت، سهمیه پاراگلایدر بعید است افزایش پیدا کند

به گزارش دوست بلاگ، دبیرکل کمیته ملی المپیک تأکید کرد بازدید از اردوهای رشته های اعزامی به مسابقات آسیایی 2018 اندونزی ادامه خواهد داشت.

شهنازی: بازدید از اردوهای تیم های اعزامی به مسابقات آسیایی ادامه خواهد داشت، سهمیه پاراگلایدر بعید است افزایش پیدا کند

شاهرخ شهنازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هیئت اجرایی مسابقات آسیایی 2018 و اینکه محور اصلی مباحث این هیئت چه خواهد بود، گفت: مهم ترین محور این جلسه معین شعار برای کاروان ایران است. قرار است شعار در همین جلسه انتخاب شود و هر کسی هم هر پیشنهادی دارد مطرح خواهد کرد و در نهایت تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در مورد بازدید مسئولان وزارت ورزش از اردوهای تیم های اعزامی به مسابقات آسیایی شرح داد: تقریباً باید یک بار به اردوی تمام تیم ها برویم. چند روز پیش هم در اردوی تیم های شنا و واترپلو حاضر شدیم. در این مورد آقای رحیمی پیگیر است و او برنامه ریزی می کند به اردوی کدام تیم برویم، اما صد درصد این بازدیدها ادامه خواهد داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش آیا در هفته آینده با توجه به اعزام زودهنگام نصرالله سجادی (سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی) به محل بازی ها، جلسه ستاد عالی مسابقات برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و باید خودشان آن را اعلام کنند. 12 روز تا اعزام آقای سجادی به مسابقات مانده است و اگر قرار باشد در این مدت جلسه ای برگزار شود خودشان اطلاع رسانی خواهند کرد.

شهنازی در سرانجام در پاسخ به این پرسش که آیا تغییری در نفرات اعزامی رشته پاراگلایدر به مسابقات جاکارتا ایجاد خواهد شد یا خیر؟ گفت: خیر، این رشته همان سه سهمیه قبلی را خواهد داشت و فکر نمی کنم این تعداد بیشتر شود.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1298

به "شهنازی: بازدید از اردوهای تیم های اعزامی به مسابقات آسیایی ادامه خواهد داشت، سهمیه پاراگلایدر بعید است افزایش پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: بازدید از اردوهای تیم های اعزامی به مسابقات آسیایی ادامه خواهد داشت، سهمیه پاراگلایدر بعید است افزایش پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید