سوال معاون رئیس جمهوری از نمایندگان: میان جنگ مالی با آمریکا آیا استیضاح وزیر اقتصاد به مصلحت است؟

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری در امور مجلس به کوشش بعضی نمایندگان مجلس برای استیضاح فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد واکنش نشان داد.

سوال معاون رئیس جمهوری از نمایندگان: میان جنگ مالی با آمریکا آیا استیضاح وزیر اقتصاد به مصلحت است؟

به گزارش فارس، حسینعلی امیری، معاون رئیس جمهوری در امور مجلس شورای اسلامی، در مورد طرح استیضاح فرهاد دژپسند وزیر امور مالی و دارایی در مجلس گفت: دولت همواره حق مجلس شورای اسلامی را به رسمیت شناخته است. طرح سوال، تحقیق و تفحص و استیضاح حق مجلس است بنابر این آنچه در مورد سوال و استیضاح اتفاق می افتد، چیز عجیبی نیست و یکی از کارکردهای مجلس، همین موضوعات است.

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: آنچه مهم خواهد بود این است که این حق چه زمانی استفاده می گردد. الان ما در یک جنگ تمام عیار مالی با آمریکا هستیم. آمریکایی ها هم یکی از جاهایی که هدف قرار دادند بحث اقتصاد کشور است.

امیری توضیح داد: در چنین شرایطی آیا استیضاح وزیر اقتصاد واقعاً به مصلحت است؟ این موردی است که از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. پیش بینی خودم این است که نمایندگان مجلس حتماً این موضوع را مدنظر قرار می دهند و با لحاظ شرایطی که الان وجود دارد این مطلوب را رسیدگی می نمایند.

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد آماده است که در مورد مواردی که نمایندگان سوال و ابهام دارند در کمیسیون ها و صحن مجلس حضور یابد و به سوالات آنان پاسخ خواهد داد و امیدواریم که این استیضاح حل و فصل گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7604

به "سوال معاون رئیس جمهوری از نمایندگان: میان جنگ مالی با آمریکا آیا استیضاح وزیر اقتصاد به مصلحت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال معاون رئیس جمهوری از نمایندگان: میان جنگ مالی با آمریکا آیا استیضاح وزیر اقتصاد به مصلحت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید