سمپدوریا 0 - 2 یوونتوس؛ چراغ خاموش به سمت صدر

به گزارش دوست بلاگ، یوونتوس در دیداری مهم پیروز شد با دو گل سمپدوریا را مغلوب کند.

سمپدوریا 0 - 2 یوونتوس؛ چراغ خاموش به سمت صدر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یوونتوس که در سال 2021 فرایند خوبی را سپری می نماید، امروز با دو گل سمپدوریا شکست داد. حالا بیانکونری در صورت کسب فزونی در ملاقات عقب افتاده خود تنها چهار امتیاز با صدر جدول فاصله داشته و هنوز به کسب عنوان قهرمانی امیدوار است.

یوونتووس بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 15 و روی حرکت خوان کواداردو فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن محکم بود و به بیرون رفت.

اما حملات یوونتوس جواب داد و این تیم در دقیقه 20 به گل رسید. ارسال زمینی آلوارو موراتا از سمت راست با ضربه دقیق فدریکو کیه زا در محوطه همراه بود و یوونتوس از حریف پیش افتاد.

در دقیقه 32 فابیو کوالیارلا درون محوطه یوونتوس موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی سمپدوریا داشت، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان حریف در اختیار ووچیک شزنی نهاده شد.

در لحظات پایانی نیمه اول فابیو کاندروا با حرکت به سمت عمق و ضربه پای چپ دروازه یوونتوس را تهدید کرد، اما شزنی این توپ را نیز مهار کرد و نیمه نخست با فزونی 0-1 به اتمام رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد. در دقیقه 58 و روی ارسال کاندروا بود که کیتا فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او به رودریگو بنتانکور برخورد کرد. دقایقی بعد خود کاندروا با حرکتی انفرادی قصد داشت شانس خود را برای گلزنی امتحان کند، اما ضربه او در اختیاز شزنی نهاده شد.

اما در اوقات اضافی یوونتوس به گل دوم دست یافت. پاس کوادرادو در موقعیتی دو به تک در مقابل دروازه به آرون رمزی رسید و او به راحتی دروازه سمپدوریا را باز کرد تا یوونتوس در این ملاقات با دو گل پیروز به غلبه بر حریف گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8773

به "سمپدوریا 0 - 2 یوونتوس؛ چراغ خاموش به سمت صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمپدوریا 0 - 2 یوونتوس؛ چراغ خاموش به سمت صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید