رکورد طولانی ترین کایت سواری شکست

به گزارش دوست بلاگ، اوونز مورس یکی از اعضای گروه تردستی The Passing Zone بعد از شش سال کوشش و تمرین بی وقفه، پیروز شد رکورد طولانی ترین پرواز بدون توقف با کایت (هنگ-گلایدینگ) از نظر مسافت را در دنیا بشکند. او راستا 222.22 مایلی معادل با 357.62 کیلومتری را در یک نوبت کایت سواری 9 ساعت و نیمه طی نموده است.

رکورد طولانی ترین کایت سواری شکست

اوونز در واقع گلایدر اختصاصی خودش که Wills Wing T3 154 نام دارد را در مسافت یاد شده بدون اینکه با مانعی برخورد داشته یا توقف کند، بر فراز آسمان دره اوونز واقع در شرق کالیفرنیا به مدت 9 ساعت و 30 دقیقه کامل به پرواز درآورده و رکورد ورزشی فدراسیون بین المللی ورزش های هوانوردی (FAI) را در این رابطه شکسته است.

اوونز در این رابطه می گوید: این پرواز رویایی برای من بود که به حقیقت بدل شد. برای شش سال گذشته به دنبال شکستن این رکورد بودم، و سال جاری پایان تمام قطعات پازل کنار هم به زیبایی هر چه تمام تر نشستند و رکورد شکسته شد. FAI استاندارد این دست از ورزش ها را وضع می نماید و قوانین سفت و سختی هم دارد. آنها بر همه چیز نظارت دقیق و موشکافانه دارند و وقتی این موضوع به تایید فدراسیون رسید یعنی یک رکورد واقعی در پرواز کایت به ثبت رسیده. فوق العاده است!

همان گونه که گفته شد اوونز یکی از اعضای گروه تردستی The Passing Zone محسوب می گردد که از سال 1986 با همراهی جاناتان وی در زمینه ژانگولربازی کمدی و شکستن رکوردهای مختلف در کالیفرنیای آمریکا فعالیت دارد.

این گروه تا به امروز پیروز شده 18 مدال طلا از اتحادیه بین المللی تردستی (IJA) به دست بیاورد و پنج رکورد گینس هم به نام خودش ثبت کند. The Passing Zone به عنوان یکی از ده فینالیست نهایی دوره نخست شوی استعدادیابی Americas Got Talent نیز شناخته می گردد که بعد از آن به شدت مورد توجه قرار گرفتند و حتی فرصت اجرای نمایش در مراسم های مهم کاخ سفید، یا مهمانی های پرنس چارلز را نیز پیدا کردند.

منبع : دیجیاتو

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: آی تابناک
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5886

به "رکورد طولانی ترین کایت سواری شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد طولانی ترین کایت سواری شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید