دومین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی امروز برگزار می گردد

به گزارش دوست بلاگ، دومین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی با حضور معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، ، شهردار تهران، مسؤولان کشوری و استانی و صاحبنظران، امروز(سه شنبه) به مدت سه روز برگزار می گردد.

دومین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی امروز برگزار می گردد

جهت دریافت خدمات ویلا کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران ، دومین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی با حضور معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، ، شهردار تهران، مسؤولان کشوری و استانی و صاحبنظران، امروز(سه شنبه) به مدت سه روز در دانشگاه یزد برگزار می گردد.

براساس این گزارش، این همایش ملی با هدف تبیین نقشه راه در حوزه معماری مراکز آموزش عالی و پارک های علم و فناوری، شناسایی ایده های برتر در حوزه ساختمان ها و فضاهای مراکز آموزش عالی و پارک های علم و فناوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است ، محورهای این همایش شامل مبانی برنامه ریزی و استاندارهای فضاهای آموزش عالی و تحقیقاتی و فناوری، مرور تجربیات، نقد و آنالیز فضاهای دانشگاهی و پارک های علم و فناوری ایران و دنیا، مرمت، نگهداری و تعمیر فضاهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی، تکنیک ها و روش های بهینه ساخت وساز در فضاهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی، فضاهای فاخر در دانشگاه های امروز ایران، کیفیت و هویت فضاهای دانشگاهی و فناوری و فضاهای دانشگاهی در بناها و بافت های تاریخی است.

گفتنی است ، در این همایش علاوه بر سخنرانی صاحب نظران و ارائه مقالات برگزیده، پنل های تخصصی با موضوعات فضاهای دانشگاهی در بناها و بافت های تاریخی، اصول و مقررات پروژه های عمرانی در فضاهای دانشگاهی و پارک های علم و فناوری، اصول و ضوابط طرح های جامع پارک های علم و فناوری و شهر و دانشگاه نیز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2736

به "دومین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی امروز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین همایش ملی معماری فضاهای دانشگاهی امروز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید