دوسوم گل های استقلال را مدافعان زده اند

به گزارش دوست بلاگ، نکته جالب در مورد استقلال محمود فکری این است که از 9 گل زده شده در فصل جاری 6 گل را مدافعان این تیم زده اند.

دوسوم گل های استقلال را مدافعان زده اند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اتفاقاتی که در تیم استقلال در حال سپری شدن است خیلی شبیه اتفاقات فصل شانزدهم است. وقتی علیرضا منصوریان راهنمایی این تیم را در دست گرفت، برعکس این روزهای استقلال، تیم او در هفته های اول بد نتیجه می گرفت و حتی باعث شد برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر استقلال به رده شانزدهم (ته جدول) برود.

در آن فصل هیچ یک از مهاجمان استقلال گلزنی نمی کردند و برعکس، هافبک ها و مدافعان استقلال جور گل نزدن های آنها را می کشیدند و آمار گلزنی به شکلی بود که وریا غفوری بهترین گلزن استقلال بود و پس از او سایر هافبک ها و مدافعان به ترتیب بیشترین گل های زده را در تیم داشتند ولی این رویه در نیم فصل دوم تغییر کرد.

وریا زننده یک سوم گلهای استقلال

حالا و 4 سال پس از آن روزها بار دیگر اتفاقاتی مشابه با قبل تکرار شده است. تا خاتمه هشتمین بازی تیم استقلال در لیگ برتر باز هم وریا غفوری با به ثمر رساندن 3 گل از مجموع 9 گل زده استقلال، یک سوم گل های تیم در این فصل را به تنهایی زده و بهترین گلزن استقلال محسوب می گردد. او با گلزنی روبه روی مس رفسنجان، فولاد و گل گهر بهترین گلزن استقلال محسوب می گردد.

مدافعان دوسوم گل ها را زدند

جالب تر این که از این 9 گل زده استقلال در فصل جاری 6 گل را مدافعان این تیم زده اند. 3 گل را وریا غفوری به ثمر رسانده و 3 گل دیگر را احمد موسوی، محمد دانشگر و هرویه میلیچ وارد دروازه حریفان نموده اند تا دوسوم گل های استقلال سهم مدافعان باشد.

سهم کم مهاجمان و هافبک ها

در شرایطی که در هر تیم فوتبالی توقع می رود بیشترین سهم گلزنی بین بازیکنان خط حمله و هافبک تقسیم شده باشد ولی در استقلال سبحان خاقانی که در لیست هافبک های این تیم واقع شده است روبه روی شهرخودرو یک گل زده و دو گل دیگر را امیرارسلان مطهری به مس رفسنجان و مهدی قایدی به گل گهر زده اند تا کمترین سهم را در جدول گل های زده استقلال به خود اختصاص دهند!

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8493

به "دوسوم گل های استقلال را مدافعان زده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوسوم گل های استقلال را مدافعان زده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید