دردسر عجیب گل محمدی برای پرسپولیس

به گزارش دوست بلاگ، سال گذشته یحیی گل محمدی با توافق مدیران دو باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو با صدور رضایت نامه ای که گفته می شد مبلغ بالایی است، برای دومین دوره سرمربی سرخ پوشان شد.

دردسر عجیب گل محمدی برای پرسپولیس

با این حال بعد از یک سال باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرد و با باشگاه شهرخودرو تسویه حساب نکرده است، در حالی که این قرارداد با بندها و جرایم مختلف برای تأخیر تنظیم شده بود.

در نهایت پرسپولیس مبلغ مورد نظر را پرداخت نکرده و باشگاه مشهدی شکایت کرد تا این که کمیته معین شرایط اصل رأی را به هردو باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو ابلاغ کرد. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس ظرف یک هفته مهلت دارد درخواست تجدید نظر خود را به کمیته استیناف ببرد.با این حال افراد آگاه در این پرونده معتقد هستند در نهایت باشگاه پرسپولیس باید پول شهرخودرو را پرداخت کند، چرا که حتی اگر پرسپولیسی ها درخواست تجدیدنظر نمایند باز هم رأی به سود شهرخودرو خواهد بود و فقط آنها برای پرداخت این مبلغ زمان خواهند خرید!

حدود 8 میلیارد تومان مبلغی است که باشگاه پرسپولیس باید بپردازد و این مبلغ هم باید در سال 99 پرداخت گردد. در صورت عدم پرداخت طبق قانون جرایم سنگینی همچون کسر امتیاز در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8745

به "دردسر عجیب گل محمدی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر عجیب گل محمدی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید