خودروهای مشتریان بر اساس استانداردهای زیست محیطی مصوب تحویل می گردد

به گزارش دوست بلاگ، شرکت ایران خودرو در پاسخ به نامه سازمان حفاظت محیط زیست، طی اطلاعیه ای بیان کرد: ایران خودرو محصولات فراوریی خود را بر اساس جدول زمان بندی که سازمان های ذی ربط معین کرده اند، ارتقاء خواهد داد و بر حسب تکالیف قانونی، محصولات یورو 5 یا هر استاندارد دیگری فراوری و عرضه خواهد نمود.

خودروهای مشتریان بر اساس استانداردهای زیست محیطی مصوب تحویل می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ایکو پرس، در این اطلاعیه آمده است: در تمام سنوات گذشته نیز به هنگام پیش فروش خودرو، مشخصات محصول فعلی به مشتری ارائه می گردد اما در زمان تحویل، تمامی استانداردهای مصوب ملی از نظر آلایندگی و زیست محیطی در محصولات تولیدی این خودروساز لحاظ شده است. اصولا بدون رعایت تمامی استانداردها، مجوز شماره گذاری از سوی سازمان ملی استاندارد و راهور ناجا صادر نمی گردد.

به گزارش خبرنگاران، سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به مدیرعامل شرکت ایران خودرو، توقف پیش فروش 4 خودروی این شرکت را خواهان شده است.

سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به پیش فروش چهار محصول یورو 4 نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت ایران خودرو ارسال و تاکید نموده است که در صورت پیش فروش این خودروها، سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری قانونی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2502

به "خودروهای مشتریان بر اساس استانداردهای زیست محیطی مصوب تحویل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای مشتریان بر اساس استانداردهای زیست محیطی مصوب تحویل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید