خبرنگاران 3 آرایشگاه متخلف در پاکدشت پلمب شد

به گزارش دوست بلاگ، تهران- خبرنگاران- رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت گفت: در راستای اجرای مصوباب ستاد ملی مقابله با کرونا، 3 آرایشگاه زنانه متخلف که نسبت به تعطیلی اقدام نکرده بودند پلمب شد.

خبرنگاران 3 آرایشگاه متخلف در پاکدشت پلمب شد

پرویز نوروزی روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و با توجه به حساسیت مقابله با اقداماتی که سلامت مردم را با خطر روبرو می کند، گشت مشترک بازرسی از آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی پاکدشت با حضور بازرسی اتحادیه مربوطه، اداره بهداشت و نیروی انتظامی برگزار گشت.

وی اضافه نمود: در اجرای این گشت نظارت، برای 20 آرایشگاه متخلف اخطار پلمب صادر و 3 آرایشگاه نیز به دلیل تکرار تخلف، داشتن شاکی و سرپیچی از دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت گفت: در حال حاضر 660 آرایشگاه مجوزدار در سطح شهرستان پاکدشت مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد، 430 آرایشگاه زنانه و 230 ارایشگاه مردانه است.

نوروزی همچنین از پلمب 10 واحد صنفی متخلف در آبانماه امسال خبر داد و اضافه نمود: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از مناطق مختلف پاکدشت 10 واحد متخلف از جمله یک سفره خانه، 2 آموزشگاه زبان، یک آرایشگاه زنانه، یک قهوه خانه، یک کارگاه قنادی، یک رستوران، دو واحد نانوایی و یک لبنیاتی را به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشت پلمب کردند.

وی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز، 3 هزار و 840 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی اجرا شده که در جریان این بازرسی ها، 287 متخلف شناسایی، 534 مورد اخطار صادر و 178 واحد صنفی نیز پلمب شدند.

رئیس اتاق اصناف پاکدشت گفت: شهروندان پاکدشتی طی این مدت 235 مورد شکایت تلفنی و 58 شکایت حضوری از فعالیت اصناف ارائه کردند که به تمامی این شکایات رسیدگی شد.

وی پاکدشت از فعالیت 20 هزار واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و اضافه نمود: از مجموع 20 هزار واحد صنفی فعال در پاکدشت، 16 هزار و 500 واحد دارای پروانه کسب معتبر بوده و 3 هزار و 500 واحد نیز بدون پروانه کسب در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7789

به "خبرنگاران 3 آرایشگاه متخلف در پاکدشت پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3 آرایشگاه متخلف در پاکدشت پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید