خبرنگاران مشکل بیکاری جوانان با تقویت مراکز آموزش فنی و حرفه ای رفع می گردد

به گزارش دوست بلاگ، بروجرد - خبرنگاران - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امروز مشکل بیکاری جوانان ایران اسلامی با تقویت و گسترش مراکز آموزش فنی و حرفه ای رفع می گردد.

خبرنگاران مشکل بیکاری جوانان با تقویت مراکز آموزش فنی و حرفه ای رفع می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، احمد گودرزیان روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس مرکز فنی و حرفه ای بروجرد اضافه نمود: زنان توانمند نقش بسزای در پیشرفت و توسعه کشور دارند.

وی گفت: فنی و حرفه ای تونل اشتغال است و برای ریشه کنی بیکاری در جامعه باید فنی و حرفه ای تقویت گردد.

فرماندار بروجرد اعلام کرد: شهرستان بروجرد دارای امکانات خوبی در زمینه فنی و حرفه ای است که مدیریت خوب می تواند این امکانات را در جهت صحیح سوق دهد.

معاون پشتیبانی فنی و حرفه ای لرستان نیز در این مراسم اعلام کرد: تغییر صندلی زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نقش آنها در خانواده و اجتماع بسیار تاثیر گذار است.

وحید والیزاده افزود: علی اوسط هاشمی رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در انتصاب بانوان توانمند در سمت های مدیریتی بخصوص در زمان استاندار سیستان و بلوچستان به صندلی زنان در قسمت های مدیریتی اهمیت ویژه ای داشته اند و ثمره آن خانم ریگی که بعنوان سومین سفیر زن در کشور برونه انتخاب شده است.

وی ادامه داد: در این راستا توانمندی زهرا خسروی بخاطر سالهای متوالی ریاست مرکز خواهران با نظر مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بعنوان رئیس مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بروجرد انتخاب شد.

معاون پشتیبانی اداره کل فنی و حرفه ای لرستان اعلام کرد: باهمدلی و همراهی دیگر روسای مراکز و همچنین حمایت های فرماندار شهرستان بروجرد، انشاالله مراکز آموزش فنی و حرفه ای در این شهرستان به صندلی اصلی خود خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران زهرا خسروی به عنوان رییس مراکز فنی و حرفه ای معرفی و از زحمات محسن برنا تقدیر شد.

شهرستان بروجرد دارای سه مرکز ثابت فنی و حرفه ای است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8861

به "خبرنگاران مشکل بیکاری جوانان با تقویت مراکز آموزش فنی و حرفه ای رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشکل بیکاری جوانان با تقویت مراکز آموزش فنی و حرفه ای رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید