خبرنگاران جنجال در بازی پاس و چوکا؛ خاتمه کار ختم به خیر شد

به گزارش دوست بلاگ، همدان- خبرنگاران- جنجال در خاتمه بازی 2 تیم مدعی پاس و چوکا در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال کشور ختم به خیر شد.

خبرنگاران جنجال در بازی پاس و چوکا؛ خاتمه کار ختم به خیر شد

به گزارش خبرنگاران در این بازی که پنجشنبه شب گذشته به خاتمه رسید، درگیری بین تماشاگران حاضر در استادیوم و اعضای تیم چوکا به وجود آمد که باعث ضرب و جرح شدید یکی از طرفداران قدیمی و با سابقه پاس از سوی بازیکن چوکا شد.

این بازی که با نتیجه چهار بر سه به سود تیم پاس به خاتمه رسید با جشن و شادمانی تماشاگران حاضر در استادیوم همراه و در این بین درگیری یاسر وکیلی یکی از بازیکنان چوکا با طرفدار پاس به ضرب و جرح او از ناحیه صورت منجر شد.

این صحنه باعث تنش و ایجاد جنجال در زمین چمن استادیوم شهید حاجی بابایی شد به طوریکه عوامل انتظامی و حفاظتی برای کنترل شرایط وارد میدان شدند.

حواشی این مسابقه تا بامداد امروز آدینه ادامه یافت و شاهین قربی طرفدار مضروب با حضور در کلانتری شهر مریانج پرونده شکایت خود را تشکیل داد.

عوامل انتظامی نیز بر حسب وظیفه اتوبوس تیم چوکا که در حال تردد به شهر خود بود را متوقف کردند تا به پرونده شاکی رسیدگی گردد.

فرشاد پیوس سرمربی تیم چوکا به همراه عوامل انتظامی به کلانتری راهنمایی شدند و دقایقی بعد نیز یاسر وکیلی بازیکن خاطی توسط عوامل باشگاه چوکا وارد کلانتری شد.

حضور احمد جمشیدیان سرمربی تیم پاس و وساطت وی باعث شد تا شاهین قربی از ادامه مراحل شکایت خود صرف نظر کند.

چوکا با این شکست همچنان با 46 امتیاز صدرنشین است و پاس با 45 امتیاز در رتبه دوم واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6387

به "خبرنگاران جنجال در بازی پاس و چوکا؛ خاتمه کار ختم به خیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جنجال در بازی پاس و چوکا؛ خاتمه کار ختم به خیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید