حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت در جنوب عربستان

به گزارش دوست بلاگ، سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز، پنج شنبه بیان کرد، نیروهای موشکی و پهپادی در حمله ای مشترک با 11 موشک و پهپاد شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت و اهدافی حساس در جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت در جنوب عربستان

به نقل از سایت شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن مورد حمایت انصارالله در رشته توییت هایی نوشت: هدف دریافت شرکت آرامکو و اهداف دیگر با هفت موشک از نوع سعیر و بدر انجام گرفت که به لطف خدا با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند و آتش سوزی گسترده ای در شرکت آرامکو به وقوع پیوست.

او در ادامه تاکید نمود: انبارهای تسلیحاتی و پایگاه های پاتریوت با هفت پهپاد از نوع صماد 3 و قاصف 2K با دقت هدف قرار دریافتد.

سریع اظهار داشت: این هدف گیری در واکنش به تجاوزات دشمن، ادامه محاصره و جرایم ادامه دار است که آخرین آن روز گذشته در صعده روی داد.

او توضیح داد: در صورت ادامه حملات، تجاوزات و محاصره دشمن علیه کشورمان به نظام سعودی وعده عملیات گسترده تر و عظیم تر را می دهیم.، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9725

به "حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت در جنوب عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت در جنوب عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید