حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی بلامانع است

به گزارش دوست بلاگ، بر اساس اطلاعیه شماره 47 ستاد انتخابات کشور؛ حضور کنندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی هیأت نظارت مربوطه و رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است. کنندگان محترم نامزدهای انتخاباتی می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون دخالت در امور اجرایی، مراتب را به هیأتهای اجرایی یا نظارت شهرستان یا بخش کتباً گزارش کنند.

حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی بلامانع است

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ متن کامل اطلاعیه شماره 47 ستاد انتخابات کشور بدین توضیح است:

براساس ماده 55 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، حضور کنندگان محترم نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی صادره از سوی هیأت نظارت مربوطه مجاز است و این افراد می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی تا انتها زمان اخذ رأی و شمارش آراء و تنظیم صورت جلسه در محل شعبه حضور داشته باشند.

همچنین اعضای شعب اخذ رأی و کنندگان فرماندار ترتیبی اتخاذ کنند تا این کنندگان درمحل مناسبی استقرار یابند. کنندگان محترم نامزدهای انتخاباتی نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون دخالت در امور اجرایی، مراتب را به هیأتهای اجرایی یا نظارت شهرستان یا بخش کتباً گزارش کنند.

ستاد انتخابات کشور

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6791

به "حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی بلامانع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی به همراه کارت شناسایی بلامانع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید