جام 34 در دستان طلایی پوشان سیرجان، ارومیه درحسرت قهرمانی ماند

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فینال سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال (امروز) سه شنبه، از ساعت 16 در سالن فدراسیون و با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش برگزار گردید. تیم های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان هرکدام یک پیروزی در بازی اول و دوم فینال به دست آورده بودند و امروز برای کسب جام سی و چهارم جدال کردند. تیم والیبال فولاد سیرجان با شکست 3 بر یک تیم شهرداری ارومیه پیروز شد برای نخستین جام قهرمانی لیگ برتر والیبال را کسب کند. تیم شهرداری ارومیه نیز که هزینه زیادی برای حضور در مسابقات نموده بود با تمام ستاره هایش همچنان در حسرت قهرمانی باقی ماند.

جام 34 در دستان طلایی پوشان سیرجان، ارومیه درحسرت قهرمانی ماند

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم فولاد سیرجان در ست ابتدایی بازی پیروز شدند عملکرد بهتری داشته باشند و با نتیجه 15 بر 12 از حریف پیش بیافتند، در ادامه ارومیه با زدن سرویس های خوب صالحی و دفاع بهتر سه اختلاف امتیاز را جبران و یک امتیاز نیز پیش افتاد تا با نتیجه 16 بر 15 به استقبال دومین تایم استراحت فنی رود. اما سیرجان در ادامه با استفاده از اشتباهات ارومیه بار دیگر پیش افتاد تا ست نخست را با نتیجه 25 بر 23 به سود خود به سرانجام رساند.

در ست دوم شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه شروع خوبی داشتند و با نتیجه 8 بر 6 نخستین تایم استراحت فنی را به سود خود به سرانجام رساندند. سیرجان در ادامه کار را در امتیاز 13 به تساوی کشاند اما ارومیه با کسب سه امتیاز متوالی دومین تایم استراحت فنی دوم را نیز با نتیجه 16 بر 13 به سود خود به سرانجام رساند. ارومیه در حالی که با نتیجه 19 بر 17 پیش بود اما کسب امتیاز 18 تیم سیرجان منجر به درگیری لفظی بازیکنان دو تیم و سرمربیان آنها گردد که با کارت زرد داور به دو تیم پایان یافت. رحمان داووی با دفاع زیبا پیروز شد بازی را در امتیاز 22 به تساوی بکشاند و با دفاع تماشایی دیگر پیروز به پیش افتادن تیمش مقابل حریف شد. در نهایت سیرجان با سرویس صابر کاظمی پیروز جدال تماشایی دو تیم در ست دوم شد.

شاگردان تندروان در تیم سیرجان، ست سوم را با انگیزه زیاد شروع و پیروز شد با نتیجه 4 بر یک پیش افتد تا اکبری مجبور به تقاضای تایم استراحت برای اختلال در امتیاز گیری تیم سیرجان گردد. وقفه ایجاد شده نیز تأثیر گذار بود و ارومیه با کسب 3 امتیاز متوالی کار را به تساوی 4 بر 4 کشاند. در نهایت شهرداری ارومیه در رقابت نزدیک ست سوم پیروز شد.

دو تیم در ست چهارم، بازی نزدیک و برابری را شروع کردند و نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 6 به سود فولاد سیرجان به سرانجام رسید. دومین تایم استراحت فنی نیز با رجحان 16 بر 13 شاگردان تندروان همراه شد. در نهایت سیرجان پیروز و قهرمان شد.

نتایج ست شماری؛

ست نخست: 25 بر 23 به سود فولاد سیرجان

ست دوم: 30 بر 28 به سود فولاد سیرجان

ست سوم: 25 بر 21 به سود شهرداری ارومیه

ست چهارم: 25 بر 21 به سود فولاد سیرجان

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9410

به "جام 34 در دستان طلایی پوشان سیرجان، ارومیه درحسرت قهرمانی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام 34 در دستان طلایی پوشان سیرجان، ارومیه درحسرت قهرمانی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید