تکلیف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان معین شد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترفکس، کمیسیون مرکزی انتخابات تاجیکستان بیان کرد که علاوه بر امامعلی رحمان، رییس جمهور فعلی و رهبر حزب دمکراتیک خلق، رستم لطیف زاده از حزب کشاورزی، عبدالحلیم غفوروف از حزب سوسیالیست، معراج عبدالله اف از حزب کمونیست و رستم رحمت زاده از حزب اصلاحات مالی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نموده اند.

تکلیف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان معین شد

البته محتمل است نام سید جعفر عثمان زاده رهبر حزب دموکراتیک تاجیکستان نیز به این لیست پنج نفر اضافه گردد.

بسیاری در تاجیکستان پیش بینی می نمایند امامعلی رحمان که علاوه بر حزب خود از سوی فدراسیون اتحادیه های کارگری مستقل و اتحادیه جوانان تاجیکستان نیز نامزد شده به عنوان پیروز این انتخابات معرفی گردد.

فعالیت انتخاباتی این نامزدها از امروز سه شنبه شروع می گردد و این در حالی است که حزب سوسیال دموکرات تاجیکستان، تنها حزب فعال مخالف حکومت، این انتخابات را تحریم نموده است.

حدس هایی در خصوص احتمال کناره گیری امامعلی رحمان از رقابت های انتخاباتی به نفع پسرش رستم امامعلی که هم اکنون شهردار دوشنبه است مطرح شده است.

در انتخابات قبلی ریاست جمهوری تاجیکستان که در سال 2013 برگزار گردید رحمان با کسب حدود 84 درصد آرا به پیروزی رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6877

به "تکلیف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید