تعریف و تمجیدهای اوباما از مرکل در کتابش

به گزارش دوست بلاگ، رئیس جمهور سابق آمریکا در کتاب جدیدش تحت نام یک سرزمین موعود به تمجید از صدر اعظم آلمان، آنگلا مرکل پرداخته و او را قابل اعتماد، صادق، و دارای فکر دقیق خوانده و تاکید کرده، تردید اولیه او به خودش قابل درک بوده اما هر دوی آنها در ادامه اعتماد بیشتری به هم پیدا کردند.

تعریف و تمجیدهای اوباما از مرکل در کتابش

به نقل از دیلی میل، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در این کتاب که روز سه شنبه منتشر شد، نوشته است، آنگلا مرکل در ابتدا به او با تردید نگاه می کرده که احتمالا علتش سخنرانی های تند او و لفاظی های اغراق شده او بوده است.

با این حال اوباما نوشت: برای رئیس دولت آلمان، بیزار بودن از مردم فریبی احتاقتصادی، احتمالا یک نگرش سالم بود.

او گفت که با گذشت سالها مرکل را هر چه بیشتر پذیرفتنی یافته و او را قابل اعتماد، صادق، دارای فکر دقیق و به طرزی ذاتی محبت آمیز خواند.

با این حال اوباما از سیاست آلمان در قبال یونان در زمان دوره مسائل مربوط به بدهی این کشور و اصرار آنگلا مرکل و وزیر دارایی سابق دولتش وولفگانگ شویبله بر ریاضت اقتصادی و کاستن از استقراض عمومی به عنوان جواب تقریبا همه مسائل اقتصادی، انتقاد کرده است.

او نوشت: من متوجه شدم آنها (مرکل و نیکولا سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه) به ندرت ذکر کردند که بانکهای آلمانی و فرانسوی برخی از بزرگترین قرض دهندگان به یونان هستند یا بخش عمده ای از بدهی انباشت شده یونان در ضمنً خرید صادرات آلمانی و فرانسوی حاصل شده است - حقایقی که ممکن بود به رای دهندگان روشن کند که چرا نجات یونانی ها از قصور در پرداخت بدهی منجر به نجات بانکها و صنایع خودشان می شود.

اوباما همچنین از نیکولا سارکوی انتقاد کرده در حالی که این رئیس جمهور سابق آمریکا احساس می کرد که او وزنه متقابل واقعی برای مرکل نیست.

اوباما نوشته، سارکوزی بر خلاف مرکل برای ساختن یک برنامه جدی برای اصلاح اقتصادی بیش از حد بی نظم بود و رویکرد سارکوزی فاقد انسجام ایدئولوژیک بود. ، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7831

به "تعریف و تمجیدهای اوباما از مرکل در کتابش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف و تمجیدهای اوباما از مرکل در کتابش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید