تشریح فعالیت های دانشجویی جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مناسبت دهه فجر

به گزارش دوست بلاگ، دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: برنامه های دهه فجر این تشکل دانشجویی به صورت مجازی و در بستر اینستاگرام یا اسکای روم برنامه ریزی شده است.

تشریح فعالیت های دانشجویی جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مناسبت دهه فجر

محمد قاسمی فر، دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران به تشریح برنامه های این تشکل دانشجویی برای دهه فجر پرداخت و اظهار کرد: کارگروه تخصصی متشکل از اعضای واحد های مختلف تشکیل شده و در برنامه ریزی های خود به رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از هر نوع فراخوان عموی و تجمع را لحاظ کردیم.

قاسمی فر با بیان اینکه تجربه برگزاری مراسم 9 دی را با رعایت پروتکل های بهداشتی را داریم، اضافه کرد: با تغییر شیوه برگزاری مراسم و بهره دریافت از ظرفیت فضای مجازی توانستیم انعکاس خوبی در رسانه ها برای مراسم 9 دی و حماسه حضور دریافت کنیم.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان نمود: مسابقه گاه شمار انقلاب، هر روز از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه از پیج اینستاگرام تشکل به آدرس@jad-bums برگزار می گردد و در سرانجام هر روز با قرعه کشی از بین پاسخ های صحیح، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: برای علاقمندان به فعالیت های بصری و حوزه سینمایی، اکران مستند سریالی دوران از تاریخ 14 تا 20 بهمن در نظر گرفته شده است تا زمینه آشنایی هر چه بیشتر علاقمندان با فلسفه ها و زمینه های حقیقی انقلاب ایران فراهم گردد. هم چنین در این مستند، مخاطب با مفهوم ارزشمند تشکیل حکومت از منظر اسلام آشنا می گردد.

قاسمی فر گفت: علاقمندان به حوزه پژوهش و تحقیقات نیز می توانند در برنامه صعود 40 ساله ما شرکت داشته باشند. این برنامه همان طور که از نامش پیداست به آنالیز پیشرفت های نظام مقدس اسلامی در 40 ساله گذشته، با تکیه بر اسناد بین المللی و جهانی، می پردازد. این برنامه در 20 بهمن و ساعت 20 و 30 دقیقه اجرا می گردد.

وی توضیح داد: برنامه های اکران مستند و دعوت از مهمان در فضای مجازی و بستر اسکای روم برگزار خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لینک برنامه می توانند به صفحه جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در اینستاگرام مراجعه نمایند.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: با توجه به همزمانی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با ایام الله دهه فجر برنامه هایی نیز با رویکرد تلفیقی این دو مناسبت پیش بینی شده است که از جمله آن ها، آنالیز عزت و کرامت بانوان در جمهوری اسلامی ایران به روایت اسناد بین المللی و انعکاس آن در صفحات ارتباطی این تشکل دانشجویی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8789

به "تشریح فعالیت های دانشجویی جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مناسبت دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح فعالیت های دانشجویی جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مناسبت دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید