ترامپ 2 میلیون دلار جریمه اقتصادی شد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، قاضی دادگاهی در نیویورک ترامپ را محکوم به پرداخت 2 میلیون دلار جریمه اقتصادی نموده است.

ترامپ 2 میلیون دلار جریمه اقتصادی شد

این حکم به دلیل استفاده نادرست یاری های خیریه بنیاد ترامپ در رقابت های انتخاباتی و اهداف سیاسی دونالد ترامپ صادر شده است.

ترامپ سوءاستفاده از یاری های اقتصادی بنیاد خیریه خود را پذیرفته و قبول نموده که بعد از این نظارت ها و محدودیت های بیشتری بر فعالیت های خیریه بنیاد او صورت گیرد.

دادستان نیویورک سال 2018 دادخواست سوء استفاده ترامپ از بنیاد خیریه خود را مطرح نموده بود و دادستانی در ابتدا خواهان بازگشت بیش از 5 میلیون دلار و پرداخت جریمه 2 میلیون دلاری از سوی ترامپ شده بود، اما دادگاه در حکم نهایی خود فقط با پرداخت جریمه 2 میلیون دلاری موافقت نموده است.

براساس اتهام مطرح شده از سوی دادگاه نیویورک، ترامپ و فرزندانش در سال 2016 با سوء استفاده از بنیاد ترامپ، اعتبارات این خیریه را در کارزار انتخاباتی خود مورد استفاده قرار داده بودند.

با توجه به این که بنیادهای خیریه در آمریکا از پرداخت اقتصادیات معاف هستند، گفته شده بعضی فعالیت های ترامپ در پوشش بنیاد خیریه خود صورت گرفته است.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 928

به "ترامپ 2 میلیون دلار جریمه اقتصادی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ 2 میلیون دلار جریمه اقتصادی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید