برگزاری ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در قزوین

به گزارش دوست بلاگ، ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی همراه با کارگاه آموزشی صبح دیروز سه شنبه 21 آبان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، معاونان صنایع دستی استان های قزوین، تهران و البرز، کارشناس حمایت از فراوری معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و جمعی از استادان و فعالان حوزه صنایع دستی در سالن اجتماعات مهندس بهشتی برگزار گردید.

برگزاری ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین، علیرضا خزائلی، مدیر کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در این نشست با اشاره به نقش مهم شیوه های بسته بندی در بازاریابی و افزایش قابلیت درآمدزایی حوزه صنایع دستی گفت: لازم است که هنرمندان و فراورینمایندگان صنایع دستی با الگو دریافت از چندین نمونه پیروز برندسازی در استان برای ثبت برند اختصاصی خود کوشش نمایند و با حضور در نمایشگاه های صنایع دستی در بازارهای هدف به ویژه کشورهای همسایه راستا خود را در زمینه تجاری سازی فراوریاتشان هموار سازند.

خزائلی اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این نشست و آشنایی فراورینمایندگان با مباحث تخصصی حوزه بسته بندی و تجاری سازی منجر به ارتقای سطح کیفی فراوریات و افزایش اقبال فروش و صادرات محصولات صنایع دستی در عرصه بازارهای داخلی و جهانی گردد.

در ادامه، محمود استقلال، متخصص برندسازی و تجاری سازی به مباحثی چون نقش برندسازی در توسعه گردشگری، نقش رسانه های صوتی و تصویری در ماندگاری صنایع دست، برندسازی مشارکتی، تحت لیسانس کار کردن و استفاده از کاراکترهای کارتونی یا شخصیت های معروف و محبوب، داشتن گواهی اصالت و استفاده از برند مبدأ و… پرداخت.

همچنین در این نشست پکیج های بسته بندی ارسال شده توسط شرکت کیمیاپک برای شناخت نمونه ها و جنس مواد اولیه مورد مصرف در بسته بندی مخصوص فراوریات صنایع دستی توزیع و ضربه گیرهای موافق با محیط زیست جایگزین نمونه های پلاستیکی نیز معرفی گردید.

در انتها این نشست فراورینمایندگان صنایع دستی از شرکت صنایع چاپ و بسته بندی آسان پک قزوین بازدید کردند و با نحوه فراوری انواع مقوا، برش و چاپ لیبل آشنا شدند.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1420

به "برگزاری ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ششمین نشست تخصصی بسته بندی و راهکارهای تجاری سازی صنایع دستی در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید