آنالیز چالش های پیش روی استارتاپ ها در جشنواره فناوری اطلاعات

به گزارش دوست بلاگ، هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات ایران همزمان با نمایشگاه ایران ایتکس و به صورت مجازی برگزار می گردد.

آنالیز چالش های پیش روی استارتاپ ها در جشنواره فناوری اطلاعات

گروه Sharif ICT با همکاری و حمایت دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات کشور در حال برگزاری هشتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 8 با هدف انتقال تجربه، آنالیز دلایل پیروزیت و شکست افراد سرشناس، ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب وکارهای نوین و خلاقانه و آنالیز چالش های پیش روی استارتاپ هاست.

جشنواره فناوری اطلاعات ایران، ITWeekend رویدادی است که در آن افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان پیروزیت و شکست های خود را در قالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبین مطرح می نمایند.

این رویداد از سال 1394 تا کنون در هفت دوره برگزار شده است، ولی امکان برگزاری دوره هشتم این جشنواره با توجه به شرایط پاندمی کرونا به صورت حضوری وجود نداشته و به دلیل جلوگیری از تجمعات به صورت غیر حضوری و همزمان با نمایشگاه ایران ایتکس (نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات کشور) از تاریخ 25 بهمن الی 5 اسفند امسال برگزار خواهد شد.

در نتیجه به صورت مجازی و همزمان با نمایشگاه مجازی ایران ایتکس برگزار خواهد شد.

سخنرانی در ITWeekend الهام گرفته از کنفرانس های TEDx انجام می گردد و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

همچنین در حاشیه این سخنرانی ها پنل های تخصصی استارتاپ های پیروز و شکست خورده برگزار می گردد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دبیرخانه رویداد، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به وبسایت www.iranitex.com مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 5-66028963-021 با دبیرخانه رویداد تماس بگیرند.،ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9046

به "آنالیز چالش های پیش روی استارتاپ ها در جشنواره فناوری اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز چالش های پیش روی استارتاپ ها در جشنواره فناوری اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید