برخی پروژه های دانشگاه شهید چمران اهواز در بخش ارتباط با صنعت به مرحله تجاری سازی رسیدند خبرنگاران

به گزارش دوست بلاگ، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این دانشگاه در بخش ارتباط با صنعت پروژه ها و طرح های بسیاری اجرایی کرده و برخی پروژه ها را به مرحله تجاری سازی رسانده است.

برخی پروژه های دانشگاه شهید چمران اهواز در بخش ارتباط با صنعت به مرحله تجاری سازی رسیدند خبرنگاران

افشین قنبرزاده، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره دستاورد های این دانشگاه در حوزه ارتباط با صنعت گفت: در بحث ارتباط با صنعت پروژه های بسیاری را اجرایی کردیم و قرارداد های متعددی منعقد کردیم.

قنبرزاده با بیان اینکه قرارداد های مذکور اغلب در بخش های نفت و گاز و... منعقد شدند، افزود: از جمله دستاورد های دانشگاه در بخش ارتباط با صنعت می توان به ساخت نرم افزار شبیه سازی سیستم حفاظت کاتدیک شبکه های گسترده انتقال و توزیع گاز اشاره کرد که به مرحله تجاری سازی هم رسیده است.

رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: ساخت و نصب پمپ میله ای مکشی موسوم به SRP و اجرای پروژه مطالعاتی میدان گازی تنگ بیجار، طرح توسعه فناوری های ژئوشیمیایی اکتشافی با تأکید بر ژئوشیمی سطحی و زیرسطحی در ناحیه دشت آبادان و... از دیگر پروژه های دانشگاه شهید چمران اهواز در بخش ارتباط با صنعت هستند که به مرحله تجاری سازی رسیدند و قرارداد هایی برای اجرای آن ها هم منعقد شدند.

وی تاکید کرد: موارد مذکور تنها بخشی از اقدامات دانشگاه شهید چمران اهواز در حوزه ارتباط با صنعت است و پژوهشگران این دانشگاه سعی دارند طرح ها و پروژه های بیشتری در این حوزه اجرایی کنند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9578

به "برخی پروژه های دانشگاه شهید چمران اهواز در بخش ارتباط با صنعت به مرحله تجاری سازی رسیدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی پروژه های دانشگاه شهید چمران اهواز در بخش ارتباط با صنعت به مرحله تجاری سازی رسیدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید