بازدید مدیرکل هماهنگی امور استان ها از غرفه ایلام در نمایشگاه تهران

به گزارش دوست بلاگ، مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه استان ایلام در نمایشگاه تهران بازدید کرد.

بازدید مدیرکل هماهنگی امور استان ها از غرفه ایلام در نمایشگاه تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، امروز 23 بهمن 98 در اولین روز سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران ، مسعود اسکندری مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه این بازدید با ابراز رضایت از حضور پرنشاط استان ایلام در این نمایشگاه گفت: امسال خوشبختانه ظرفیت های تمام استان ها به طور تخصصی به ویژه استان ایلام با تمام امکانات در خصوص معرفی جاذبه های گردشگری در قالب بخش خصوصی حضور فعال دارد.

اسکندری شرح داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی استان هاست، همچنین استان ایلام نیز می تواند با حضور در این نمایشگاه ها از تجربیات و برنامه های دیگر استان ها بهره مند شود.

او اضافه نمود: در بازدیدی که از غرفه های استان ایلام صورت گرفت حضور پررنگ بخش های خصوصی و فعالان گردشگری در کنار ادارات میراث فرهنگی به ویژه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام بسیار مهم و قابل توجه است البته این تلفیق و تعامل دوسویه می تواند در زمینه توسعه گردشگری ثمرات خوب و ماندگارتری در این عرصه به جای گذارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3213

به "بازدید مدیرکل هماهنگی امور استان ها از غرفه ایلام در نمایشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل هماهنگی امور استان ها از غرفه ایلام در نمایشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید