اومتیتی: شاید به لیون برگردم، مدل موی گریزمان را دوست ندارم

به گزارش دوست بلاگ، سامول اومتیتی، مدافع بارسلونا، می گوید که شاید به عنوان مربی یا بازیکن بار دیگر به تیم لیون بازگردد و همچنین مدعی شد که از مدل موی آنتوان گریزمان، هم تیمی اش در بارسا و تیم ملی فرانسه، راضی نیست.

اومتیتی: شاید به لیون برگردم، مدل موی گریزمان را دوست ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صحبت هایی درباره احتمال جدایی مدافع تیم ملی فرانسه در پنجره جابجایی از بارسلونا به گوش می رسد. گفته می شد که تیم هایی از لیگ برتر انگلیس خواستار جذب این بازیکن هستند که اصلی ترین آن ها آرسنال بود. با این حال اومتیتی علاقه ای به جدایی از بارسلونا نداشت. این بازیکن 26 ساله که در فاصله سال های 2011 تا 2016 برای لیون به میدان رفته است، احتمال بازگشت به این تیم را بار دیگر مطرح نموده است. اومتیتی در مصاحبه با تیم اورنج فوتبال گفت: من دوست دارم مربی شوم. نکاتی را از مربیانی که تحت راهنمایی آن ها کار می کنم از جلسات تمرینی و روش های آن ها برمیدارم. بازگشت به لیون به عنوان مربی یا بازیکن نیز یک احتمال است.

اومتیتی در ادامه مصاحبه درباره حضور گریزمان در بارسا نیز شوخی هایی نموده و گفت: من به هیچ وجه مدل موی گریزمان را نمی پسندم و به او گفته ام که هر روز صبح باید آن ها را کوتاه کند. اما او همواره می گوید که به مرور خوب خواهد شد. او همچنین می گوید که در بستکبال خیلی بازیکن خوبی است، اما به واقعیت این است که به اندازه ای که می گوید، خوب نیست.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1717

به "اومتیتی: شاید به لیون برگردم، مدل موی گریزمان را دوست ندارم" امتیاز دهید

1 کاربر به "اومتیتی: شاید به لیون برگردم، مدل موی گریزمان را دوست ندارم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اومتیتی: شاید به لیون برگردم، مدل موی گریزمان را دوست ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید