الزام هواپیمایی آسمان به پرداخت خسارت به مسافران

به گزارش دوست بلاگ، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری می گوید شرکت هواپیمایی آسمان موظف است نسبت به پرداخت خسارت 30درصدی به مسافران پرواز 623 راستا کرمانشاه به تهران اقدام کند.

الزام هواپیمایی آسمان به پرداخت خسارت به مسافران

محمدحسن ذیبخش در واکنش به تاخیر پرواز شماره 623 شرکت هواپیمایی آسمان در راستا کرمانشاه به تهران اظهارکرد: براساس دستورالعمل حقوق مسافر و در صورت تاخیر بیش از 2 تا 4 ساعت شرکت های هواپیمایی موظفند ضمن انجام پذیرایی مناسب با توجه به امکانات فرودگاهی، تغییر پرواز و یا اعزام مسافر در صورت درخواست مسافر با سایر شرکت ها (در صورت وجود پرواز در آن راستا) و یا انتقال به مقصد نهایی از طریق راستاهای جایگزین را فراهم آورند.

وی اضافه کرد: همچنین شرکت های هواپیمایی موظفند در صورت تاخیر بیش از 4 ساعت علاوه بر رعایت موارد فوق نسبت به جبران خسارت به میزان 30 درصد نرخ پایه بلیت اقدام کنند و در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز وجه بلیت به صورت کامل مسترد شود.

گفتنی است؛ در صورت عدم پرداخت خسارت، مسافران پرواز 623 می توانند مراتب را از طریق سامانه حقوق مسافر به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10125

به "الزام هواپیمایی آسمان به پرداخت خسارت به مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام هواپیمایی آسمان به پرداخت خسارت به مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید