اقدام مهم شهرداری برای تسهیل تردد شهروندان در منطقه 17 ، سنگفرش خیابان بهبودی باب میل همه می گردد

به گزارش دوست بلاگ، مدتی است ساکنان خیابان بهبودی درجنوب تهران دچار صدمات ناشی از ناهمواری مسیر می شوند، این موضوع شاید اغراق آمیز به نظر برسد، اما واقعا همین طور است.

اقدام مهم شهرداری برای تسهیل تردد شهروندان در منطقه 17 ، سنگفرش خیابان بهبودی باب میل همه می گردد

خبرنگاران - مریم قاسمی : اهالی محله بهبودی در منطقه 17 تهران،تقاضای مسیر هموار در محله شان را دارند. شهروندی از منطقه 17 تهران با بیان این مطلب می گوید: اگر از خیابان بهبودی گذر کنید به طور حتم با چشم خودتان می بینید که آسفالت این جا بسیار ناهموار است و مردم به صورت روزانه در این مسیر دچار مسائل مختلفی می شوند. از مسئولان می خواهیم برای ایجاد رفاه و آسایش شهروندان برای بهسازی و پیاده رو سازی این مسیر اقدام نمایند.

او می گوید:مدت طولانی است که در خیابان بهبودی جنوبی ساکن هستم. ناهمواری پیاده روی غربی و شرقی این خیابان به قدری زیاد است که به سختی از این قسمت عبور و مرور می کنیم. بچه ها و سالخوردگان بارها در این مسیر زمین خورده اند و معلولان نیز هنگام عبور و مرور مشکل داشتند.

اصغرصالح، شهردار ناحیه 2 شهرداری منطقه 17 تهران درباره عملیات پیاده روسازی خیابان بهبودی، شرح داد:عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی در ضلع شرق و غرب خیابان بهبودی درحال انجام است که خوشبختانه با پیشرفت زیادی همراه بوده، خواسته شهروندان در زمینه ساماندهی و بهسازی معابر، پیاده روسازی و مناسب سازی مسیرهای دسترسی برای سهولت بهتر در تردد بچه ها، سالخوردگان و توان یابان بحق و جزو اولویت های مدیریت شهری است.

شهردار ناحیه 2 گفت: بر این اساس مدیریت شهری برای افزایش کیفیت تردد شهروندان منطقه17، عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان را در ضلع شرق و غرب خیابان بهبودی در برنامه اجرایی خود قرار داد که از چندی پیش شروع شد و پیشرفت خوبی داشته است.

به گفته صالح، عملیات عمرانی در مساحتی بالغ بر 3 هزار و 200 مترمربع انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18795

به "اقدام مهم شهرداری برای تسهیل تردد شهروندان در منطقه 17 ، سنگفرش خیابان بهبودی باب میل همه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام مهم شهرداری برای تسهیل تردد شهروندان در منطقه 17 ، سنگفرش خیابان بهبودی باب میل همه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید